רכילות עסקית

נטע אלחמיסטר חושפת לראשונה: זה מין העובר שבבטנה

בסוף השבוע האחרון, בווידאו מרגש אלחמיסטר בת ה-29 החזיקה בידו של בעלה רמי גרשון והשניים חשפו בהתרגשות את מין היילוד, כאשר בישרו כי מדובר בבן ראשון ובכור למשפחה עם דרך מאוד יצירתית לבשר על כך.
מערכת ice | 
נטע אלחמיסטר (צילום TERMINAL X)
נטע אלחמיסטר, הדוגמנית ואשת העסקים, כבר מזמן הפכה לאימפריה, אחרי שהקימה את מותג בגדי הים יחד עם שותפתה העסקית נועה בני, שהפך למצליח במיוחד ומכר כבר אלפי בגדי ים בארץ ובעולם. בקרוב, היא עומדת להתרחב ולא מבחינת המותג, אלא מבחינת הקן המשפחתי כאשר תהפוך לאמא בקרוב.
בסוף השבוע האחרון, בווידאו מרגש אלחמיסטר בת ה-29 החזיקה בידו של בעלה רמי גרשון והשניים התיישבו על חוף הים וחשפו בהתרגשות את מין היילוד, כאשר בישרו כי מדובר בבן ראשון ובכור למשפחה עם דרך מאוד יצירתית לבשר על כך.
 
בראיון למאקו, היא סיפרה על ההתרגשות הגדולה לקראת המשך ההיריון והלידה של ילדם הראשון: "אני מוכנה, כן. אני חושבת שמה שיותר גרם לי להיות מוכנה זה האחיין החדש שלי שבשנה האחרונה נכנס למשפחה שלנו ופתאום הקיף את כל הבנות במשפחה. פתאום יש בן קטן, וצריך לדאוג לו ולהתנהל איתו - אז זה משהו שהכניס בי את הרצון כבר, החיבור הזה והאהבה הזו אלה דברים שכבר הרגשתי שאני שלמה ורוצה את הדבר הזה". 
כזכור, רק לאחרונה אלחמיסטר ובני פתחו חנות דגל חדשה בכניסה לנמל תל אביב (רחוב הירקון 317). החנות, שמשתרעת על פני 300 מטר, מציגה עיצוב ברמה בינלאומית. המותג שהביא את הניחוח של חו"ל לישראל השקיע בעיצוב החנות סכום שמוערך במאות אלפי שקלים.  
כמו כן היא חשפה איך גילתה לבעלה: "כשגיליתי לרמי? הייתי בטוחה שאני הולכת להכין סרטון ושאני יודעת בדיוק מה אני רוצה, ושאני אפתיע אותו - ואז ברגע האמת לא ידעתי אם זה כן או לא. עשיתי את הבדיקה, התוצאה לא הייתה ברורה, היה פס חלש מדי, כלומר היה פס אבל הוא לא היה כל כך בוהק. אז הייתי כל כך בדילמות, וזה היה בשש בבוקר. אמרתי 'יאללה, אני אעיר אותו שלא יתעצבן עליי עכשיו ויעשה לי את המוות באותו יום'. אבל לשמחתנו, הוא פתאום התחיל לקרוא את כל ההוראות וקלט שהבדיקה חיובית. הוא קפץ מאושר וזה היה מרגש. בדיעבד חבל שלא צילמתי את זה. הייתי כל כך בלחץ ובהתרגשות שלא חשבתי לתעד את הרגע הזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה