רכילות עסקית

אחרי ה-MMA: צוקרברג מאמץ תחביב חדש ויוקרתי

מארק צוקרברג הוציא אישור ללימוד טיס, ואם יצליח, יוסיף עוד תחביב יוקרתי לאוסף. אגב, למאסק כבר יש אחד
מערכת ice | 
מארק צוקרברג (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של מארק צוקרברג)
מנכ"ל ומייסד מטא, מארק צוקרברג, למד לגלוש, למד ג'יו-ג'יטסו, וכעת על פי הדיווחים הוא בתהליך של צירוף תחביב חדש לחייו - טיסה.
ברון הטכנולוגיה, ששוויו הנקי מוערך על ידי בלומברג בסביבות 113 מיליארד דולר, השיג תעודת טייס-לומד, לפי אתר החדשות המתמקד בטכנולוגיה The Information. צוקרברג הגיש בקשה בהצלחה לתעודת הלימוד אצל מינהל התעופה הפדרלי, כך דיווח האתר.
אם הבוס של מטא יצליח בטסט כדי לקבל רישיון טייס, הוא יצטרף לטייסים טכנולוגיים אחרים, כולל מנכ"ל OpenAI, סם אלטמן, מנכ"ל Snap, אוון שפיגל, והאויב שלו בהתהוות מנכ"ל טסלה אילון מאסק.

בשבוע שעבר פרסם צוקרברג תמונה באינסטגרם, החושפת את מבנה הגוף והשרירי שלו בזמן שהוא מצטלם לצד לוחמי ה-MMA, לוחמי תחרות ה-UFC ישראל אדסניה ואלכס וולקנובסקי. צוקרברג, שעסק באמנויות לחימה במהלך סגרי הקורונה, התאמן עם מקצועני ה-UFC כהכנה למאבק פוטנציאלי עם מאסק.
כזכור, היריבות ביניהם התחממה בשבועות האחרונים לאחר שצוקרברג הוציא את אפליקציית "Twitter killer" שלו, Threads. מאסק, שרכש את טוויטר בשנה שעברה תמורת 44 מיליארד דולר, האשים את החברה של צוקרברג בגניבת סודות מסחריים ששימשו לפיתוח Threads. מטא הכחישה את הטענות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה