דיגיטל וטק

מאסק יוצא להרפתקה חדשה: הכריז על מתחרה ל-ChatGPT

באתר החברה, נאמר כי xAI תונהג על ידי מאסק ויאויש על ידי מנהלים שעבדו בעבר במגוון רחב של חברות בתחום הבינה המלאכותית, כולל DeepMind של גוגל, מיקרוסופט וטסלה, כמו גם מוסדות אקדמיים כגון אוניברסיטת טורונטו
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום shutterstock, יוטיוב/ TED)
אילון מאסק, שרמז במשך חודשים שהוא רוצה לבנות אלטרנטיבה ל-ChatGPT, הצ'אטבוט הפופולרי של OpenAI, רשמית הכריז היום (רביעי) על המתחרה - xAI, שמטרתה על פי מאסק היא "להבין את הטבע האמיתי של היקום".
באתר החברה, נאמר כי xAI תונהג על ידי מאסק ויאויש על ידי מנהלים שעבדו בעבר במגוון רחב של חברות בתחום הבינה המלאכותית, כולל DeepMind של גוגל, מיקרוסופט וטסלה, כמו גם מוסדות אקדמיים כגון אוניברסיטת טורונטו. מאסק וג'ארד ברצ'אל, מנהל המשרד של מאסק, שילבו במרץ עסק בשם X.AI, על פי הגשה של מדינת נבאדה למשרד החוץ האמריקני.

מאסק מתח לעתים קרובות ביקורת פומבית על OpenAI, סטארט-אפ הבינה המלאכותית בעלת הפרופיל הגבוה ביותר ומפתחת ChatGPT.
באפריל, הפייננשל טיימס דיווח כי מאסק מנהל דיונים עם משקיעים של טסלה ו-SpaceX לגבי עזרה במימון סטארט-אפ בינה מלאכותית. המיליארדר רכש אלפי מעבדים מאנבידיה עבור הפרויקט החדש, כך נכתב בדיווח. למרות עבודתו סביב בינה מלאכותית, מאסק היה בין קבוצת חוקרים ומנהיגי תעשיית הטכנולוגיה שבתחילת השנה קראו למפתחים להשהות את ההכשרה של מודלים חזקים של בינה מלאכותית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה