רכילות עסקית

האגודה להגנת הילד מרחיבה את הפעילות החשובה שלה

אל"י - האגודה להגנת הילד מתרחבת ומשיקה מרכז טיפולי חדש ברעננה. נשיא אל"י, ערן צימרין: "אנחנו מברכים על הכניסה לעיר רעננה והזכות להעניק מענה טיפולי נקודתי לתושבי ותושבות העיר שיחפצו בכך"
מערכת ice | 
אלי (צילום באדיבות אל"י - האגודה להגנת הילד)
אל"י - האגודה להגנת הילד, השיקה לפני זמן קצר מרכז טיפולי חדש בעיר רעננה. המקום החדש יעניק טיפולים מקצועיים לילדיי העיר שחוו פגיעות וכן לבנות ולבני המשפחה שלהם זאת במקביל למתן ייעוץ לכל גורם טיפולי שיפנה לאל"י.
באירוע ההשקה השתתפו: ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, המשנה לראש העיר, אילן כהן, נשיא אל"י, ערן צימרין, נציגי הועד המנהל של אל"י, צוות המטפלים ותושבי המקום.
באל"י מציינים כי בשנת 2022 נרשם זינוק של 15% במקרי התעללות ופגיעות בילדים שהגיעו לטיפול האגודה. בחמש השנים האחרונות נצפתה עליה כוללת של כ-34% בפניות. יצוין כי בשנה החולפת הגיעו לאל"י כ-10,000 פניות בגין פגיעות מיניות, אלימות והזנחה כאשר 52.5% מסה"כ הפניות הן על פגיעות בילדות ו-47.5% בילדים.
נשיא אל"י, ערן צימרין: "אנחנו מברכים על הכניסה לעיר רעננה והזכות להעניק מענה טיפולי נקודתי לתושבי ותושבות העיר שיחפצו בכך. המרכז החדש הוא כתובת ואל תהססו לפנות ולהתייעץ בכל עת".
הפגיעות בילדים בגילאי 0-5 הינן 16.3% מהדיווחים, בין גילאי 06-12 30.5% בין 13-18 נרשם הנתון הגבוה ביותר והוא עומד על 34.6%. לציין כי אל"י מטפלת גם בבנות ובבני 18+ המוגדרים כפוסט טראומתיים ונפגעו בילדותם, בקרב אוכלוסייה זו עומדת כמות הפניות על כ-18.6%.
עוד עולה בדו"ח כי 70.8% מהסה"כ הפניות הן על רקע פגיעה מינית בעוד ש-23.3% מהפניות הן על רקע של אלימות ופגיעות פיזיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה