רכילות עסקית

פרטנר זוכה בפעם העשירית ברציפות בפרס היוקרתי

בשנה עשירית ברציפות, קבוצת פרטנר זכתה בציון הגבוה ביותר בדירוג מעלה ESG לאחריות תאגידית. אבי גבאי, מנכ"ל הקבוצה מסר: "יש לנו אחריות לפעול לקידום שוויון והוגנות, לשמירה על הסביבה וליצירת אימפקט חיובי בקהילה"
מערכת ice | 
אבי גבאי מנכ"ל פרטנר (צילום כפיר סיוון)
קבוצת התקשורת פרטנר זכתה הבוקר, זו השנה העשירית ברציפות, בציון הגבוה ביותר, פלטינה+, בדירוג 'מעלה ESG' לאחריות תאגידית, באירוע חגיגי  שנערך בבורסה לניירות ערך בת"א במעמד נשיא המדינה מר יצחק הרצוג.
ארגון מעלה בוחן ומדרג בכל שנה את העשייה החברתית והסביבתית של החברות הגדולות במשק. כקבוצת תקשורת מובילה, בחברת פרטנר מאמינים כי הזכייה בדירוג הגבוה ביותר היא בזכות פעילות מתמשכת של הקבוצה למען העובדים והצבתם במרכז העשייה, בזכות יצירת חברה מגוונת שמהווה ראי לחברה הישראלית, בזכות האתיקה הארגונית, ההוגנות והשקיפות עם הלקוחות, בזכות הערבות ההדדית פנימה בחברה ועם הספקים, הלקוחות והשותפים, בזכות ההתחשבות במשאבי הסביבה ובזכות היכולת לנהל את ההווה מתוך הסתכלות על העתיד.
אבי גבאי, מנכ"ל קבוצת פרטנר, התייחס לזכייה ומסר בתגובה לכך: "כחברה מובילה במשק, יש לנו אחריות לפעול לקידום שוויון והוגנות, לשמירה על הסביבה וליצירת אימפקט חיובי בקהילה.  חברה שפועלת מתוך ערכים של אחריות תאגידית, היא חברה טובה יותר לעובדים, ללקוחות, לספקים וכלל מחזיקי העניין שלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה