רכילות עסקית

בנו של המיליארדר הישראלי בקשר מפתיע: בזוגיות עם אלין כהן

אשת העסקים וכוכבת הרשת הצעירה החלה לצאת עם גיל עופר, בנו של אחד מעשירי ישראל
מערכת ice |  2
אלין כהן (צילום אינסטגרם/ אלין כהן)

האם אלין כהן תטעם מהאימפריה של עשרות מיליארדי שקלים השייכת לעידן עופר? בוואלה סלבס! פורסם היום (שני) לראשונה כי אשת העסקים וכוכבת הרשת הצעירה החלה לצאת עם גיל עופר, בנו של אחד מעשירי ישראל.

על פי הדיווח, השניים רק בראשית הקשר, אחרי שהכירו הודות לחברים משותפים, שחלק מהם טענו כי: "אבל נראה שזה הולך למקום טוב", כאשר היו מי שהוסיפו בסיוג: "אבל אין לדעת לאן זה יתפתח".
 



לעופר יש רזומה זוגי מרשים שכולל את האקסית של ליאונרדו דיקפריו, הדוגמנית עדן פולני, כמו גם סופיה ריצ'י  מטעם משרדו של זאביק דרור המייצג את כהן נמסר לוואלה סלבס: "אנחנו לא מגיבים בנושאים הקשורים לחייהם האישיים של המיוצגים אותם אנו מייצגים".

רק לאחרונה כהן העלתה סרטון קליל ומבדר בטיקטוק וזה הסתיים כמו תמיד בשיימינג. רק לפני חצי שנה נחשף כי היא הורידה ממשלה 15 קילוגרמים וכבר אז הדבר הצליח לעורר סערה, אך בסרטון החדש היא חשפה חלקים מגופה ובטנה וגרמה לעוקבים להתרכז בעיקר בזה.
אחת הגולשות נזפה: “אבל למה הירואין שיק?  כולך עצמות… ניראת ממש מחליא. חבל, היית ילדה יפה”. גולשת אחרת הוסיפה: “שעצמות בולטות זה כבר מראה אנורקסיה”. עוד נכתב: “מקווה שהרזון המהיר שלה הגיע ממקום טוב… כי יש לי הרגשה רעה לגביו”. גולש אחר עקץ: “כנראה שהאוכל של חביטורטי לא כזה טעים”.



אבל היו גם עוקבים שבחרו לשלוח לה לא מעט חיזוקים: “למה יש אנשים שחושבים שזה לגיטימי להגיד לה שהיא רזה מידי? היא נראת פצצה ואם היא מאושרת אז זה ממש לא עניינכם מה המשקל שלה, שחררו ממנה כבר".

שוב דימוי הגוף עולה לרמה של עימות ממש בין אנשים לגבי ידוען כזה או אחר. איך תגיב כהן לסערה החדשה סביבה?

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שמרי על הבריאות כסף בא וגם הולך (ל"ת)
    תבל 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אזהרה מי שמורידה 15 תוסיף אחרי החתונה 150 (ל"ת)
    Yl 05/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור