רכילות עסקית

יובל המבולבל קיבל פניה מילד חולה סרטן וכך הוא הגיב

שלו, בן השנתיים וחצי, התחיל לאבד את השיער כתוצאה מהטיפולים. המחשבה איך לסייע לו ברגע הקשה הזה, להקל על הכאב והפחד באיבוד השיער, מהבהלה שיסתכל במראה ולא יזהה את עצמו, הובילה את ההורים שלו, אתי ויוסי, לפנות אל עמותת רחשי לב, ולבקש מהם שיחבקו את שלו ברגעים האלה
מערכת ice |  3
יובל המבולבל רחשי לב (צילום יחצ רחשי לב)
נשירת השיער כתוצאה מטיפולי הכימותרפיה, היא אחת מתופעות הלוואי שהכי קשה להתמודד איתן. כהורה לילד חולה סרטן, לקום בבוקר לחבק את הילד שלך, ולמצוא את עצמך מוקף בתלתלי הזהב שלו פזורים על הכרית, זה כואב ומרסק.
שלו, בן השנתיים וחצי, התחיל לאבד את השיער כתוצאה מהטיפולים. המחשבה איך לסייע לו ברגע הקשה הזה, להקל על הכאב והפחד באיבוד השיער, מהבהלה שיסתכל במראה ולא יזהה את עצמו, הובילה את ההורים שלו, אתי ויוסי, לפנות אל עמותת רחשי לב, ולבקש מהם שיחבקו את שלו ברגעים האלה, שיעבור את החוויה כשהוא מוקף במשפחה, בנ"ש ואנשים שהוא אוהב, שירככו את ההלם והקושי.
עמותת רחשי לב נרתמה למשימה והפיקה לשלו מסיבת גזיזת שיער. הם פנו ליובל המבולבל, הדמות ששלו מעריץ, שהפתיע את שלו (שלא הבין איך הכוכב שלו יצא מהמסך ועומד לידו), שימח אותו, הצחיק אותו, הסיח את דעתו מהתספורת והשווה איתו קרחות.
לראות את שלו מאבד את השיער, כשהוא מוקף בכל כך הרבה אהבה, תמיכה ושמחה, שהפכה עבורו את רגעי הקושי לרגעים של צחוק מתגלגל ושמחה - היה מעצים ומרגש. כולנו מאחלים לשלו שימשיך להילחם עם חיוך ושמחה ושהדמעות של הכאב שזלגו אתמול להורים ולאורחים - יהפכו לדמעות של הודיה ושמחה. בתפילה לרפואה שלימה והחלמה מהירה!
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אמן אמן אמן
    אוריה 02/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רפואה שלמה בעזרת השם! שדמעות הצער יהפכו במהרה לדמעות שמחה והודיה
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד ובריאות לכולם (ל"ת)
    רון 02/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מרגש
    אהובה 02/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי כעמך ישראל. אין על העם שלנו ישראל רחמנים בני רחמנים. שיהיה רפוא"ש לשלו המתוק במהרה! ואתם הורים יקרים שבורא עולם ישלח לכם את הכוחות בשביל שלו.
    סגור