רכילות עסקית

מייקל ג'ורדן חוגג 60 במהלך מרגש: "אגדה אמיתית"

מייקל ג'ורדן במהלך מרגש במיוחד לכבוד יום הולדתו ה-60: העניק תרומת ענק לארגון הגשמת המשאלות לילדים חולים, על סך 10 מיליון דולר
מערכת ice | 
מייקל ג'ורדן (צילום מסך מתוך הסדרה "הריקוד" האחרון")
אגדת הכדורסל מייקל ג'ורדן היה האליל של מיליוני מעריצים, ביניהם ילדים, במהלך הקריירה הסופר-מצליחה שלו, והוא ניהל מערכת יחסים עם Make-A-Wish America כמעט באותה תקופה, החל משנת 1989 כאשר העניק את משאלתו הראשונה לארגון שפועל להגשמת משאלותיהם של ילדים שאובחנו עם מחלות סופניות. כעת, Make-A-Wish פרסמה הודעה לפיה ג'ורדן חגג את יום הולדתו ה-60 בצורה די נפלאה, ותרם שיא של 10 מיליון דולר לארגון.

זה המקסימום שכל אדם תרם אי פעם ל-Make-A-Wish בהיסטוריה של 43 שנים של הארגון. ג'ורדן, שתרם תרומות כספיות רבות ל-Make-A-Wish במהלך השנים, אם כי לא בקנה מידה כזה, כפי שנכתב בשמו של הכוכב בהודעה לעיתונות: "במשך 34 השנים האחרונות, זה היה כבוד לשתף פעולה עם Make-A-Wish ולעזור להעלות חיוך ואושר לכל כך הרבה ילדים. עדות לכוחם ולחוסנם בתקופה כה קשה בחייהם הייתה באמת השראה. אני לא יכול לחשוב על מתנת יום הולדת טובה יותר מאשר לראות אחרים מצטרפים אליי בתמיכה ב-Make-A-Wish כך שכל ילד יוכל לחוות את הקסם של התגשמות משאלתו".
מנכ"לית Make-A-Wish America, לסלי מוטר, אמרה: "כולם יודעים על המורשת של מייקל במגרש הכדורסל, אבל מה שהוא עשה באופן עקבי מחוץ למגרש כשאף אחד לא צופה בו, הופך אותו לאגדה אמיתית. מייקל משתמש ביום ההולדת שלו כדי לעשות היסטוריה עבור Make-A-Wish למען שיפור החיים של ילדים עם מחלות קשות. אנו מקווים שהציבור יקבל השראה ללכת בדרכו על ידי סיוע בהגשמת משאלות."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה