רכילות עסקית

לקחו את הזמן: ג'ניפר לופז ובן אפלק ירכשו אחוזה ב-34.5 מיליון דולר?

זמן קצר לאחר החתונה הנוצצת ג'ניפר לופז ובן אפלק החלו למכור את הנכסים היוקרתיים שלהם כדי למצוא נכס בו יוכלו לבנות את ביתם החדש יחד. כעת, אחריו חודשים רבים של חיפושים מסתמן כי השניים ירכשו אחוזה יוקרתית בלוס אנג'לס במחיר של 34.5 מיליון דולר
מערכת ice | 
ג'ניפר לופז ובן אפלק (צילום אינסטגרם)
אחרי קאמבק, חתונה נוצצת ומספר עסקאות מכירה של נדל"ן, בן אפלק וג'ניפר לופז כנראה סוף-סוף מצאו את בית החלומות שלהם. זמן קצר לאחר החתונה שלהם נודע כי אפלק מכר את הבית שרכש ליד הבית של אם ילדיו, בעוד שלופז התחילה להיפטר מהנכסים שהיו בבעלות משותפת עם האקס אלכס רודריגז.
דיווחים חדשים מעבר לים אומרים כי לופז ואפלק ביקרו השבוע באחוזה יוקרתית בלוס אנג'לס ועל פי ההערכות הם הולכים לרכוש אותה במחיר של 34.5 מיליון דולר. תמונות פפראצי מהביקור של הזוג, שכלל גם את הילדים שלהם מנישואים קודמים, הראו אותם מטיילים בנכס, אשר כולל שבעה חדרי שינה, 13 חדרי שירותים, מחסן ענק, בריכה, בית נפרד לאורחים, ג'קוזי, מטבח חיצוני וחדר משחקים.
אם הזוג אכן ירכוש את הנכס היוקרתי הוא זכה בתנאים נוספים בכנס שכוללים חדר כושר, חדר יינות, שישה קמינים, חלקה נפרדת לצוות התחזוקה של הבית ועוד. 
כאמור מאז החתונה בשנה שעברה הזוג החל במאמצים נרחבים כדי להיפטר מהנכסים בבעלותם. לאחרונה לופז העלתה למכירה את הנכס היוקרתי שלה בבל אייר בסך 42.5 מיליון דולר, כששילמה עליו רק כ-28 מיליון דולר. זמן קצר לפני כן בן אפלק מכר את האחוזה שלו ב-30 מיליון דולר, אותה רכש בקרבה לבית של גרושתו ג'ניפר גארנר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה