רכילות עסקית

המשרד שלא חוסך: מי הטיס את כל העובדים לניו יורק?

?משרד עוה"ד Sullivan Tel- Aviv הטיס את כל הצוות, כולל השותפים, עורכי הדין והמתמחים, לביקור בניו יורק, לביזנס והמון פלז'ר
מערכת ice |  2
טיסות בזול (צילום shutterstock)
לאחר תקופת פעילות מוצלחת במיוחד של המשרד בתל אביב של פירמת עורכי הדין האמריקאית הגלובאלית Sullivan & Worcester אשר לה סניפים בניו יורק, בוסטון, וושינגטון, לונדון ותל אביב, בה ליווה צוות עורכי הדין של Sullivan Tel- Aviv גיוסים של מיליארדים לחברות ישראליות בוול סטריט ובתל אביב, הטיס השבוע את כלל עובדי המשרד בתל אביב, כולל השותפים, עורכי הדין והמתמחים, לביקור בניו יורק, לביזנס והמון פלז'ר.
עורכי הדין של המשרד Sullivan Tel- Aviv שמתמחה בשוק ההון והייטק ואשר אחראי על הליווי המשפטי של יותר מ-40 חברות ישראליות הנסחרות בנאסד"ק, יותר מכל פירמה אחרת בישראל או בארה״ב, ערכו פגישות עבודה במשרדי Sullivan & Worcester בניו יורק עם עמיתיהם ממשרדי הפירמה בניו יורק ובבוסטון, השתתפו בטקסי פתיחת המסחר בבורסת ניו יורק (NYSE) ובבורסת נאסד״ק, פגשו לקוחות בוול סטריט ועל הדרך גם נהנו מכל מה שיש לתפוח הגדול להציע – מהופעות וסיורים ועד קניות ומסעדות משובחות.

לדברי עו"ד עודד הר אבן ורעות אלפיה, השותפים-מנהלים של- Sullivan Tel- Aviv  ההחלטה להטיס את המשרד לניו יורק היתה מתבקשת: ״אנחנו המשרד היחיד שפועל בצוותים משותפים משני צידי האוקיינוס עבור חברות ישראליות שנכנסות לשווקים הבינלאומיים. המודל הזה מוכיח את עצמו ובגדול. קבלת הפנים לה זכו עובדי המשרד בוול סטריט והמפגש עם חבריהם מהמשרדים בניו יורק ובוסטון שאיתם הם עובדים באופן יומיומי, תרמה לגיבוש הכולל של הצוות הטרנסאטלנטי".
עוד הוסיף: "הביקור של הצוות מתל אביב בניו יורק הגיע לאחר ביקור של עורכי דין מניו יורק ובוסטון בישראל לפני מספר חודשים. עם צוות שפועל ביחד ונותן מענה כולל משולב בדין הישראלי והאמריקאי ללקוחותינו, לא בכדי אנחנו המשרד שמלווה הכי הרבה חברות ישראליות הנסחרות בנאסד״ק״.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יופי של משרד!! (ל"ת)
    שחר 11/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אותנו לקחו לביקור בסחנה וגם אז עשו פרצופים (ל"ת)
    יאיר ב 11/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור