רכילות עסקית

אומגה משיקה קולקציית שעוני יוקרה - אלו הכוכבים שהגיעו לברך

לאחר שנבחר להיות השגריר של מותג שעוני היוקרה אומגה, כוכב פאודה ליאור רז הגיע אמש להשקה של הקולקציה החדשה של המותג ואף הרצה בפני סגן הנשיא העולמי של המותג, המנהל האזורי ושלל הביצה המקומית
מערכת ice |  2
ליאור רז בהשקת אומגה (צילום אור גפן)
לפני מספר חודשים דווח כי כוכב פאודה, ליאור רז, נבחר להיות השגריר של Frend on the brend העולמי של מותג השעונים היוקרתי OMEGA ואמש (שני) הכוכב הגיע להשקה הרשמית של הקולקציה החדשה של המותג בשם  "אומגה ספיד מאסטר 57" בתל אביב עם כוכבים רבים נוספים. 
מותג השעונים אומגה הוא כאמור מותג יוקרתי אשר שעוניו נענדים על ידי אסטרונאוטים הטסים לחלל וכמון על ידי השגריר הבינלאומי של המותג ג'ורג' קלוני. אך כאמור השגריר המקומי שלנו הוא ליאור רז שאפילו ענד את השעונים של החברה בעונה הרביעית של פאודה. יתרה מכך, אמש בהשקה הוא הרצה לפני קהל רחב של אומנים ומול סגן נשיא אומגה העולמית, מר פרדריק נרדין, והמנהל האזורי מר אנטואן סקוט. 
מבין הכוכבים שהוזמנו להשקה היוקרתית במסעדת פופ אנד פופ יכולנו למצוא את אנה ארונוב, צביקה הדר, עמוס תמם, אורי פפר, יעל גולדמן, דנה זרמון ונוספים. 
הנציגה הנשית של המותג היוקרתי היא השחקנית זואי קרביץ (בין היתר בתו של הזמר לני קרביץ), שהיא גם בין היתר יהודייה. הקמפיינים שלה כבר עלו באמצע השנה ברחבי הארץ.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה שווה
    עמיחי 11/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שווה שעון יקר כזה אם אתה מפחד לצאת איתו מהבית. על יום שודדים מישהו אחר באיומי אקדח
    סגור
  • 1.
    פתטיים כל השוויצרים
    אורח ושו"ת 11/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מסוגלים לתת פייט לייצרניות הסיניות והיפניות ששמות אותן על הכיס הקטן עם גראנד סייקו, שחף וסיגה...
    סגור