שיווק ופרסום

כמו ג'ניפר לופז והיילי ביבר: קורל סימנוביץ' בקמפיין חדש

הצילומים לקמפיין הראשון בישראל של GUESS התקיימו במשק במושב גנות שבמרכז הארץ שבמקריות מוחלטת התברר שבעליו הם קרובי משפחה של קורל. סימנוביץ' הגיעה לישראל ל-24 שעות בלבד לצורך הצילומים וטסה בחזרה לברצלונה
מערכת ice | 
קורל סימנוביץ בפתיחת הסניף (צילום רפי דלויה)
הקמפיין הראשון של GUESS בישראל הופק בתחילת השבוע, אליו הצטלמה קורל סימנוביץ', הפרזנטורית הראשונה של המותג אשר נבחרה ע"י נציגיו בארץ - קבוצת גלובל ברנדס גלרי.
הצילומים התקיימו במשק במושב גנות שבמרכז הארץ שבמקריות מוחלטת התברר שבעליו הם קרובי משפחה קורל. סימנוביץ' הגיעה לישראל ל-24 שעות בלבד לצורך הצילומים וטסה בחזרה לברצלונה, לדבריה זוהי הפעם הראשונה שהיא מגיעה ארצה ללא בעלה שחקן ברצלונה סרג'י רוברטו או הילדים שלהם.
היא מצטרפת לשמות כמו ג'ניפר לופז, היילי ביבר, קלאודיה שיפר ועוד שהובילו את הקמפיינים של המותג בעולם בשנים האחרונות. קורל מתכתבת עם ערכי המותג ומייצגת בשפתה הייחודית נשיות חזקה, תעוזה, סטייל ואיכות גבוהה של לייף סטייל.

לדברי גל פרלמן, מנכ"ל ושותף בקבוצת גלובל ברדנס גלרי: "קורל מהווה השראה לנשים רבות בזכות היותה אהובה במיוחד על הקהל הישראלי והיא מלאת סטייל אישי לצד אימהות ונשיות מתפרצת. כמו כן, היא מזוהה עם חלק מערכי החברה, בהם: אופנה, טרנד והצלחה. אנו בטוחים שקורל תסייע ביצירת עניין ותוכן להשקות החדשות ולפעילויות השיווקיות השונות שנערוך בשנה הקרובה. אנו נמשיך לפעול לקידומם והנגשתם של מותגים בינלאומיים באיכות מנצחת לקהל בישראל."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה