רכילות עסקית

כך ציינו חברות הביטוח את חודש המודעות לסרטן השד

לרגל חודש המודעות לסרטן השד שתי חברות ביטוח גדולות התגייסו לצדה של עמותת 'אחת מתשע', וכל אחת בדרכה קידמה את הנושא בקרב העובדות בחברה. כך הן עשו זאת
מערכת ice | 
משרדי הכשרה חברה לביטוח (צילום הכשרה חברה לביטוח)
בכל שנה מחדש בבואו של חודש אוקטובר מוקדים רבים במדינה נצבעים בצבע ורוד וזאת על מנת להעלות את המודעות לסרטן השד והחשיבות שטמונה בקיום בדיקות עקביות לגילוי מוקדם. כמובן מדובר בחודש המודעות לסרטן השד וחברות רבות נרתמות למשימה זו, בין אם מדובר על הרצאות, הזמנת רופא למשרדים עבור בדיקות, קמפיינים של חברות ריהוט ועוד. 
במהלך החודש הזה הצטרפו שתי חברות ביטוח לקידום המטרה החשובה הזו: הכשרה חברה לביטוח וחברת AIG. זו האחרונה חברה לבית החולים איכילוב על מנת להנגיש לעובדותיה את הבדיקות החשובות הללו. יתרה מכך, את הכספים הנדרשים לבדיקה היא תרמה למחלקה הכירורגית של בית החולים.
בנוסף, החברה הביאה את עידית בס, פעילה בעמותת 'אחת מתשע', עמה AIG עובדת מזה שנים רבות, להרצאה מרתקת ומרגשת על התמודדותה עם המחלה והצלחתה להביא בן לעולם שלוש שנים לאחר שהחלימה. 
הכשרה חברה לביטוח גם היא שיתפה פעולה עם עמותת 'אחת מתשע' וקישטה את כלל משרדיה בצבע ורוד וחילקה פליירים שהכילו קוד QR אשר הפנה לאתר לתיאום בדיקות לגילוי מוקדם של המחלה. 
יפעת רייטר, מנכ"לית AIG, סיפרה: "אני שמחה לראות שיש המון שיח והתייחסות לחודש המודעות לסרטן השד, זה נושא חשוב מאוד. עם זאת, מודעות לא תמיד מייצרת פעולה, לכן אני קוראת לכולן ללכת להיבדק. אנחנו תמיד שמים את הסביבה שלנו בראש, לפני עצמנו – את הילדים, ההורים, העבודה – אבל חשוב שנבצע את הפעולה הזו שיכולה להציל חיים".
סמנכ"ל משאבי אנוש ב'הכשרה חברה לביטוח', אסנת אלעזרא, חלקה גם היא: ״אנו רואים חשיבות רבה בהעלאת המודעות לנושא במקומות העבודה. הפעילויות שאנו עושים היא בכדי לעודד נשים להיבדק ובכך למנוע חלילה אסונות. אנו מעודדים את הנשים להיבדק  – זאת בכדי לשמור על בריאות תקינה וטובה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה