רכילות עסקית

בריטני ספירס תוקפת את בנה וחושפת: כמה היא משלמת מזונות?

לא פחות מ-40 אלף דולר בחודש משלמת הזמרת על בניה לגרוש קווין פדרליין, לאחר שאלו אמרו דברים שפגעו בה בראיון ל-'60 דקות': "הנימוק שמאחורי החלטתכם לשנוא הוא בגלל שזה בעצם נגמר בעוד שנתיים ואתם לא תקבלו כלום?"
מערכת ice |  6
בריטני ספירס (צילום אינסטגרם/ בריטני ספירס)
ג'יידן ג'יימס בן ה-15, בנה של כוכבת המוזיקה בריטני ספירס, התראיין לתכנית "60 דקות אוסטרליה", שם התפלל ואמר: "מקווה שהיא תשתפר, אני אתפלל בשבילה". הכוכבת לא נשארה חייבת לדברים והגיבה באגרסיביות ואף חשפה פרט מסקרן.
"ג'יידן, אתה מערער את ההתנהגות שלי בדיוק כמו שכל המשפחה שלי תמיד עשתה עם המשפט: 'מקווה שהיא תשתפר, אני אתפלל בשבילה'... להתפלל על מה?", כתבה הזמרת בת ה-40. "אני ממשיכה לעבוד כדי שאוכל לשלם את הוצאות המשפט (של אמי לין ספירס) ואת הבית שלה".

ספירס הביאה לעולם את ילדיה עם קווין פדרליין, שגם השתתף בראיון ואותו תקפה: "אתם רוצים שאשתפר כדי שאוכל להמשיך לתת לאבא שלכם 40,000 דולר בחודש?", אמרה הזמרת והודתה בתשלומיה הנוכחיים. "או שהנימוק שמאחורי החלטתכם לשנוא הוא בגלל שזה בעצם נגמר בעוד שנתיים ואתם לא תקבלו כלום?".
"זה עצוב לי שאף אחד מכם לא העריך אותי כאדם", אמרה ספירס. "ראית איך המשפחה שלי הייתה כלפיי וזה כל מה שאתה יודע. כמו שאמרתי, אני מרגישה שכולכם אוהבים לומר בסתר שמשהו לא בסדר איתי". זוכת הגראמי גם פירטה את זיכרונה משיחה שניהלה עם ג'יידן לפני שהוא ופרסטון החליטו להפסיק לבקר אותה. "אני אגיד את זה. ישבתי במטבח ההוא והבטתי לך ישר בעיניים, ילד יפה, ואמרתי, 'איך זה שאני לא יכולה לראות אותך יותר? אני מצפה לראותכם מדי שבוע'", היא סיפרה. "אמרת, 'אמא, הו, זה ישתנה'".
 
בריטני הוסיפה ופירטה: "אתה ואחיך עזבתם אותי בבית תמיד שעתיים מוקדם יותר. פרסטון היה ישן, אתה היית מנגן בפסנתר כל הזמן. ולא משנה אם הרעפתי עליכם מתנות והכנתי אוכל מדהים ושיחקתי אותה אמא מושלמת, זה עדיין אף פעם לא היה מספיק טוב".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    גם אתם למדתם את השימוש המוגזם
    שירה. 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והשגוי במילה "תקפה" על כל הטיותיה. הטימטום הזה החל עם בנימין נתניהו, מאז המילה הזו נשמעת ללא הרף.
    סגור
  • 5.
    חולת נפש
    מישהו 09/2022/07
    הגב לתגובה זו
    4 4
    אם כך היא מתבטאת כלפי ילדים אז אין ספק
    סגור
  • 4.
    בושה
    האמת 09/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מכיר הרבה ילדים שמנצלים את אמא שלהם ,אם יש לה כסף או לא ,במיוחד בנים שמנצלים אימהות קשישות ועריריות וזקוקות לעזרה טיפולית ,בושה שאלו הבנים ,ומסכנות האימהות התמימות והצנועות שנתנו את כל חייהן לילדים אלו ,הכל מגיע מהאבא האבא של הילדים פוגש אישה חדשה וצריך לממן ומי הקורבן ? האמא ,בושה מפרקים משפחה לרסיסים,עד שהאמא הולכת לעולמה בסבל בלי שום עזרה ובמצוקה רבה ,הכסף הוא דבר המשחית ביותר בעולם ,נגמר ימי הצניעות ולהסתפק במועט.בושה
    סגור
  • 3.
    בריטני
    תהילה 09/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ילדים כפויי טובה שמושפעים מהאבא שהוא רודף בצע כמו משפחתה ברור כשמש שהוא מסיט את הילדים נגד בריטני כי הוא יודע שעוד מעט הסרט ניגמר כך גם הסחטנות שלו הכספית ככה עשו לבריטני גם משפחתה החזירים חיו על חשבונה והתאבת בצע אינה יודעת גבולות בריטני תצא חזקה מתמיד
    סגור
  • 2.
    הרעלה
    שני 09/2022/06
    הגב לתגובה זו
    6 2
    הם מורעלים ילדים עם אגואיסטי וחרא
    סגור
  • 1.
    ברור שהיא לא יציבה
    ארנון 09/2022/06
    הגב לתגובה זו
    3 4
    זה מה שקורה שנותנים לאמרגנים לשחק לך בחיים. האשמה על היריה שלא הורידו במינונים של ההופעות
    סגור