רכילות עסקית

דויד גרוסמן מצטרף לעמותת אליפלט: "המדינה מתכחשת לילדי הפליטים"

ב-2018 תרם דויד גרוסמן את כספי זכייתו בפרס ישראל לעמותת אליפלט, העמותה מסייעת לילדים בחינוך בלתי פורמלי – חונכות, חוגים ופעילויות אחרי הלימודים ועוד
מערכת ice |  1
דוד גרוסמן (צילום מיכל פתאל)
הסופר דויד גרוסמן מצטרף לוועד מנהל של עמותת אליפלט למען ילדי פליטים. אליפלט שמה לה למטרה להעניק לילדי מבקשי המקלט בישראל ילדות מיטיבה, לסייע להתפתחותם התקינה ולגשר על הפערים בין המענים המוסדיים המצומצמים לבין הצרכים האקוטיים של הילדים.
ב-2018 תרם דויד גרוסמן את כספי זכייתו בפרס ישראל לעמותת אליפלט. מחקרים רבים מוכיחים כי שנות הילדות הן זמן קריטי בעיצוב דמותו של אדם ועל כן אליפלט פועלת לתת לילדים את הכלים החינוכיים, רגשיים וסוציאליים להם הם זקוקים על מנת לחיות חיים טובים בכל מקום שיבחרו. 
בישראל גדלים כיום כ-8,000 ילדי פליטים נטולי מעמד, עמותת אליפלט מסייעת לילדים בחינוך בלתי פורמלי – חונכות, חוגים ופעילויות אחרי הלימודים, טיפולים רגשיים והתפתחותיים, סיוע הומניטרי למשפחות, הדרכת הורים ועוד וכל זאת באמצעות צוות מסור ומיומן לצד יותר מ 100 מתנדבות ומתנדבים מכל שכבות הגיל, ומרחבי הארץ. 
שרון טל מנכ"לית אליפלט: "אנו מברכים על הזכות לצרף את זוכה פרס ישראל, הסופר דויד גרוסמן לוועד המנהל של עמותת אליפלט, תחושת המחויבות האזרחית, הרגישות וההבנה בצורך שלנו כחברה לעזור למוחלשים ביותר הופכת את הצטרפותו לאליפלט לטבעית". 
דויד גרוסמן: "כל ילד הוא עולם מלא וצריך להיאבק על זכותו להיות כזה גם אם הוא במקרה לא שייך לעם שלנו. אליפלט עושה זאת במקומות שבהם המדינה מתכחשת לאחריותה ומתכחשת לילדים החיים בה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לך הביתה
    עוד מעוות שכל 09/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קשקשן טהרן
    סגור