רכילות עסקית

לקראת חגי תשרי: תפסיקו לעשות את הדבר הזה כשאתם מזמינים טיסה

מנהל בכיר בגוגל מנפץ את המיתוסים בנוגע לדרך הנכונה והזולה ביותר להזמין טיסות 
מערכת ice | 
שדה תעופה (צילום Magma Images)
ישנם שני דברים שאהובים ביותר על הקהל הישראלי ומי שמצליח לשלב ביניהם יכולים להתגאות בכך שהוא לא יצא פראייר: לטוס, ולמצוא את המחיר הזול ביותר. עם הזמן פיתחנו כמה וכמה טריקים ואסטרטגיות אבל היום כבר לא ברור מה מהם באמת עובד. אז לקראת החגים מנהל המוצר של גוגל טיסות עוזר לנו לעשות סדר בבלגן.
המיתוס הראשון והעיקרי שג'יימס באיירס מגוגל טיסות מפריך הוא שלהזמין טיסה ביום מסוים בשבוע יהיה זול יותר. לפי מחקרים נמצא כי הזמנת טיסה באמצע השבוע, בעיקר ימי שלישי סביב חצות, הוזיל את הטיסות בפנים ארה"ב רק ב-1.9% מהממוצע.
 
באיירס ממליץ: "אם אתם רוצים לטוס בשבועיים הקרובים, אל תחכו ליום שלישי כדיי להזמין טיסה – הזמינו עכשיו לפני שהמחיר יעלה". מה שבאמת חשוב זה לא היום בו תזמינו טיסה, אלא היום בו תטוסו. בממוצע, טיסות שיוצאות בימי שני, שלישי ורביעי, היו זולות ב-12% מאלו שיוצאות בסופי השבוע.
 
דרך נוספת להוזיל את מחיר הטיסה היא באמצעות הזמנה מוקדמת. תכנון מוקדם של מעל ל-44 ימים לפני הטיסה יחסוך לכם סכום משמעותי, היות ובערך בתקופה זו המחירים יקפצו מעלה. כמו כן, טיסות ישירות יעלו כ-20% יותר מטיסות עם קונקשן. יחד עם זאת, טיסות קונקשן הן בעלות סיכוי גבוה יותר לאיחורים וביטולים.
 
לבסוף, דרך נוספת לחסוך היא חיפוש כללי בגוגל טיסות מבלי להתקבע על תאריכים מסוימים. כך תוכלו לקבל תמונה כללית על התאריכים בחודש בהם המחיר הוא הזול ביותר ואף תוכלו לחסוך את זמן החיפושים עם קבלת התראות כשיש ירידות במחירים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה