רכילות עסקית

מימון ישיר ממנה את יניב מורוזובסקי לנהל את רדיו 5LIVE

תחנת הרדיו 5LIVE, תחת חברת האשראי הצרכני החוץ בנקאי, ממנה את אחד מצוות ההקמה של הרדיו, יניב מורוזובסקי, כמנהל התחנה

מערכת ice | 
יניב מורוזובסקי (צילום גיא גלעד)
מימון ישיר, חברת האשראי הצרכני החוץ בנקאי, מודיעה היום כי היא ממנה את יניב מורוזובסקי לנהל את תחנת הרדיו של החברה, רדיו 5LIVE, כחלק ממהלך פיתוח רצועות השידור של התחנה.
תחנת הרדיו הוקמה לאחר מעבר לעבודה היברידית בחברה וכיום היא משדרת תכנים מרובים, דוגמת רצועות מוזיקה ופנאי מגוונות, לצד תחומים הקשורים בעולם הרכב. לתחנה מאזינים רבים בקרב קהלים מגוונים בארץ.
מורוזובסקי הוא חלק מצוות ההקמה של התחנה ולו ניסיון רב בתחום הרדיו; לאורך השנים מילא שורה ארוכה של תפקידים ברדיו הארצי והאזורי, בגלי צה"ל, גלגל"צ, קול ישראל ועוד. בארבעת השנים האחרונות היה העורך הראשי באתר 103fm ואף ניהל בעבר את רשת ג' ואת חטיבת הבידור בקול ישראל.
במקביל מנהלה החדש של תחנת הרדיו עוסק גם כיום רבות בחינוך והוראה ומשמש כמרצה לתחומי הרדיו והקריינות במוסדות חינוך נבחרים בארץ.
 
מימון ישיר, מקבוצת צור שמיר, נסחרת בבורסת תל-אביב ומעמידה הלוואות לרכישת רכב. בעקבות עבודה בתחום המערך הטכנולוגי ובחדשנות עסקית, החברה היא בעלת היכולת לפתח מוצרים חדשניים וליצור יתרונות עסקיים על פני מתחרים.
 
טרם מינויו למנהל התחנה, מורוזובסקי ערך והגיש רצועה שבועית בתחנה ולאחר הודעת המינוי הוא מספר: "לאורך שני עשורים אני עוסק בתחום הרדיו האינטרנטי בישראל, ומאמין אמונה עמוקה ביכולתו להיות משמעותי בשוק התקשורת בישראל. אין מאושר ממני להפוך את זה ל־Day Job. אני מתרגש מאוד להצטרף למשפחת מימון ישיר, אעשה כל שביכולתי להפוך את 5Live לסיפור הצלחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה