רכילות עסקית

אלין כהן חשפה באומץ: זה ההתקף המסוכן שחוותה

אלין כהן חשפה בסטורי שלה שחטפה התקף אלרגיה מסוכן בו התנפחו פניה והיא פונתה לבית החולים, שם טופלה בסטרואידים. היא שיתפה שמצבה משתפר: "מקווה שאחזור לעצמי בקרוב כמו שצריך"
מערכת ice | 
אלין כהן (צילום מור צידון)
אושיית הרשת ואשת העסקים אלין כהן שיתפה אתמול (חמישי) את העוקבים שלה במה שעבר עליה בימים האחרונים שהיו קשים במיוחד עבורה. היא חשפה את הדברים לדבריה, לאחר שקיבלה המון הודעות ששאלו מה קרה לה, לאחר שאמה מירי שיתפה בסטורי שלה שאלין התקשרה אליה לאחר שחשה ברע ובקושי הצליחה לדבר.
"אני אסביר לכם", כתבה כהן בסטורי שלה אתמול, "לפני כמה ימים הרגשתי שהגרון שלי מתנפח ותוך כמה שעות כבר נעלם לי הקול לחלוטין. לא הצלחתי לדבר או להוציא כל צליל מהפה. במקביל לכך התחלתי להתנפח בפנים וישר לקחו אותי לבית החולים."
כהן מספרת מה קרה לה בדיוק: "חוויתי התקף אלרגיה קשה ומסוכן, טופלתי בסטרואידים כדי לשמור על נתיב אוויר פתוח על מנת שחס וחלילה לא אחנק ואני ממשיכה לקחת סטרואידים גם עכשיו. אני עוברת סדרת בדיקות ואני עם יד על הדופק ומקווה לטוב! אני עדיין אני עדיין בקושי יכולה לדבר בגלל הבצקות בגרון."
כהן שידרה מצב אופטימי ודיווחה שהיא בדרך להחלמה: "ברוך השם לאט לאט הקול שלי חוזר. הפנים שלי מאוד נפוחות אבל גם זה במגמת ירידה מקווה שאחזור לעצמי בקרוב כמו שצריך."
כזכור, ביום שלישי מירי כהן, אמה של אלין, שיתפה שאלין התקשרה אליה לאחר שחשה ברע ובקושי הצליחה לדבר. כשמירי הגיעה הביתה, כך סיפרה, המצב של אלין החמיר אף יותר, הגרון והפנים שלה התנפחו והיא איבדה את הקול שלה לגמרי. השתיים מיהרו לבית החולים, שם נקבע כי אלין סבלה מתגובה אלרגית חמורה שגרמה לבצקות בגרון ולנפיחות החמורה שהביאה לאיבוד קולה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה