רכילות עסקית

דניאל גרינברג וחדשות 12 הותקפו: "שילמת בטינוף לפריים טיים"

ג'ודי ניר מוזס במתקפה נגד גרושתו של אייל גולן: "את לא גולד דיגרית? נו באמת, איזו אישה רוצה שאבא של הילדים שלה יהיה פיסת אשפה כפי שבחרת לתאר את בעלך לשעבר". ראידמן דווקא תמכה: "תעזבו אותה בשקט. שכל אחד מהם יהיה מאושר"
מערכת ice |  59
אייל גולן דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
האם האייטם בו דניאל גרינברג בחדשות סוף השבוע של חדשות 12 אמש (שבת) כאשר שתי ביקורות מרכזיות, האחד לטובת גרושתו הטרייה של אייל גולן והשני נגדה באופן מובהק, פילגו את הצופים לשני מחנות.
אשת התקשורת ג'ודי ניר מוזס כתבה: "צפיתי עכשיו בראיון של דניאל גרינברג. ראיון? ממש לא. זריקת אשפה מסיבית בכמויות ענקיות על האדם שהייתה נשואה לו. בא כבר להקיא מכל האנשים שלא ממש עשו משהו משמעותי בחייהם ואני עוד עדינה, שמתחתנים, עושים ילדים ואז מתגרשים וצריכים לקדם איזה מוצר ומטנפים על ההורה של הילדים שלו. אם אייל כזה זבל למה החלטת לעשות עם זבל עוד ילד? איזו אישה רוצה שאבא של הילדים שלה יהיה פיסת אשפה כפי שבחרת לתאר את בעלך לשעבר".
 
"האם החליף חברים לפני החתונה? למה התחתנת עם מישהו שכל מי שמכיר אותו יודע שהוא לא היה ולא יהיה מונוגמי? את לא גולד דיגרית? נו באמת. לא מכירה אותך ואני גם לא חברה של אייל. פשוט דוחה אותי שכדי לקבל פריים טיים לקדם מוצר שילמת בטינוף על מי שהיה בעלך עד לפני דקה".

לעומת זאת ניקול ראידמן מחזקת את דניאל וכותבת אצלנו בתגובה: "לי לקח הרבה שנים לעשות את מה שאת עשית מהר ומדויק, היא גיבורה, לא נשארה איתו בגלל כסף או פרסום. היא קמה והלכה עם תינוק על הידיים וילדה קטנה, כי היא לא הייתה מאושרת. כמה שזה קשה, אני יודעת וחוויתי על בשרי, אין לכם מושג. אז תעזבו אותה בשקט. שכל אחד מהם יהיה מאושר".
תגובות לכתבה(59):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 52.
    גירושים של אייל ודניאל
    טלי 02/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אף אחד לא יודע מה קורה באמת בין בני זוג אז דיי כבר להשמיץזה בינה לבינו שיסתדרו לבד אוהבת את שניהם שיצליחו אמן
    סגור
  • 51.
    מבצבצים בביצים בבוץ (ל"ת)
    זחוגיהו 02/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 50.
    גרושים
    דןדן 02/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לדעתי מאז שהיתה באח הגדול היתה חוצפנית שלילית ובעלת פה ג'ורה...בטח שעכשיו היא רוכבת על הפרסום של אייל גולן...בכדי לקדם את עצמה בכל מה שהיא עושה ומתעסקת...היא ידעה שזה לא יחזיק מעמד..רצתה ילדים ממנו רק בכדי לאמר הייתי עם אייל גולן...לדעתי אם תתחתן שוב זה לא ילך בגלל אופיה המזעזע..מה היא חשבה לעצמה שהיא תהיה זו שתשנה אותו..הצחיקה אותי..הכל למען פרסום אישי...גבר שבוגד תמיד יבגוד ואפילו שתהיי הכי יפה ..תמיד יש עוד אופציות...זמר מפורסם כמו אייל מנצל את זה שבנות מתלהבות ממנו ואף פעם לא יהיה לו סוף...אין לי מושג כמה בנות או נשים יפלו למלכודת הזו רק בכדי לספר שהיו עם גולן...בנות אתן טפשות וחסרות אחריות...ואם בחורה הולכת ולא בכוח עם אדם מסוים לא צריכה לבכות אחר כך ולהתלונן..שאנס אותה...אתן מביאות את זה על עצמכן.. ..
    סגור
  • כסף ופרסום
    ליר 02/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    צודקת 200% הכל פלסטיק
    סגור
  • 49.
    אחלה זוג
    דוד 02/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    חבל שהידרדרתם לרמה הזו זה רע מאוד ויפגע בכם ובילדים בעתיד
    סגור
  • טען עוד
  • 48.
    תניחו לאיל גולן ולדניאל
    כוכבה מעלם 02/2022/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אייל גבר שבגברים גבר גבר רק שיש גבר לובש שימלה ויש גבר שלובש מיכנסים ואייל כזה גבר טוב וגם אבא טוב יאלה תניחו להם ימלך של העולם
    סגור
  • 47.
    מושלמת
    אור 02/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 5
    דניאל את אישה מדהימה חזקה תרימי את הראש למעלה אנשים קנאים ורעים לצערנו יהיו לנצח ולאנשים שחושבים שטלוויזיה זה משנו משמעותי בחיים אז הם אנשים קטנים לעשות משהו משמעותי בחיים זה להביא חיים לעולה הזה ולהיות שם בשבילם בימים ובלילות זה משמעותי בחיים האלה לא מושפעים שחושבים שרק אם את דוגמנית שרואים לך הכול ויצא לך שם כי חשפת את הגוף הופך אנשים למשמעותים את אלןפה דניאל מושלמת מבפנים ומבחוץ ומי שלא ראה או רואה את זה הוא המסכן תצליחי אהובה
    סגור
  • 46.
    עליבות
    הוד 02/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פשוט בושה וגועל נפש זה כל כך שקוף כל התהליך שלה מה לא חשבה על הילדים שיגדלו ויראו מה אמא חושבת על אבא שתלמד קצת מאילנית איך החיים באמת ואולי זאת דרישה גדולה מה בעצם חסר לה שהיתה צריכה להכפיש וללכלך... כל החיים הוא יהיה אבא של הילדים!
    סגור
  • 45.
    באה לעשות קופה
    ישראל 02/2022/22
    הגב לתגובה זו
    5 0
    בחורה חכמה. ניצלה את היופי שלה כדי לעשות קופה מהירה. דירה, משכורת של 15 אלף שקל בחודש, פרסום, ולקדם מוצרים שתייצר. יחד עם זאת אפילו אם הוא חלאת אדם. אחרי הכל הוא אב ילדיה. ולא הייתה צריכה להכפיש אותו.
    סגור
  • 44.
    רכילות
    תהילה 02/2022/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כל ההתעסקות המכוערת הזואת סביב הגרושים ניהיה מכוער ברמות על 2 דניאל רודפת בצע סחטה את אייל בכסף ואחרי שזה הסתבך פעם נוספת אז הפה ג׳ורה ניפתח על הגרוש הטרי זה שאייל אוהב נשים זה לא סוד זה שהיא ידעה עים מי היא מתחתנת סבבה גם ידעה אז למה לנוציא כביסה מלוכלכת אתן שואלים את עצמכם נו הכתובת תלויה על הקיר קיבלה המון כסף ואז כשזה נעצר הוציאה את הכביסה המלוכלכת החוצה גם אמא גרועה גם יצאה מפגרת טוענת שאוהבת את הגרוש אבל דאגה להכפיש את שמו ותוך כדי כך פגעה בילדיהה מה ניראה לכם שהם לא יגלו את האמת כשיגדלו ואייל אומר שהוא בוכה על הסקנדל של אביב ושמכירים אותו רק כזמר אז ככה אדם יוצר לעצמו תדמית שלילית או חיובית לפי מעשיו 3אייל אשם במצב שהוא נימצא בשל מעשיו 4 אף אחד לא אמר לו להתחתן עים ילדה שלא בשלה למערכת נשואים זה לקח לכל החיים לא מתחתנים עים ילדות כי הפרשי הגילאים בסופו משיגים אותם בכל המובנים והפערים תלמדו לקחת אחריות על המעשים שלכם והפה שאתם פותחים מול המצלמות יש לכך השלכות על העתיד שלכם תחשבו לפני שאתם מדברים !!!!
    סגור
  • 43.
    זאת נבלה וזה טרפה,מצא מין את מינו...כל
    רחמים 02/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    צד בזוגיות של ביטון גולן החרמן ודניאל גנבגבררינגברג,בחר להיות בקשר מתוך אינטרסים אישיים,אהבת אמת לא באמת הייתה,במקרה הטוב אהבה לדבר בטל הדבר בטלה האהבה,היא סחטה מקסימום כסף ופירסום והוא קיבל בתמורה פרגייה צעירה טעם זמני חדש,שלכאורה ישדר השתנתי ולא שוב השתנתי מהמקפצה,בנוסף לעוד זוג ילדים שאמורים לתת פייט לגנטיקה של קודמותייה ויצוגיות שהייתה טובה,כל עוד עשתה עבודתה במיטה ושתקה בכל הקשור לבגידה.
    סגור
  • 42.
    אייל חייב לקחת ממנה את הילדים
    גרינברג 02/2022/22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    היא עשתה ילדים בשביל פרסום 24/7 אייל נפל בפח
    סגור
  • 41.
    ג'ודי צודקת. דניאל גולד דיגרית ותו לא. (ל"ת)
    מסכן אייל 02/2022/22
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 40.
    אייל גולן זנאי. מה אתם מגנים על החלאה הזה
    מימי 02/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 5
    אייל רודף שמלות של ילדות צעירות דניאל כבר זקנה בשבילו לכן בגד בה לא יודע שובע הבהמה הזה. צאו להגנתה של דניאל ולא להגנת הפדופיל שבעל קטינות. בוגדני נאלח
    סגור
  • 39.
    טיפשה
    אורי 02/2022/22
    הגב לתגובה זו
    6 0
    דניאלמה המטרה שלך ללכלך על אבא של הילדים שלך.את חאצופה שכיגדלו ידברו אחרי ולפני גבם.? אין שכל אין דאגות.אין לך כבוד עצמי ומקריבה את הידים שלך כי את טיפשה ברמות.ממש דוחה.עם יופי לא הולכים למכולת.ידעתהכל.התגרשתם .סידרת את עצמך כלכלית אז משיעמום וריקנות מלכלכת כדי להתפרסם. מה שיצא לך שאת נעשית מטומטמת.ילדותית.וטיפשה. אין מוח.ואקום בראש.סתמי את הפה ולכי דחוף לפסיכולג שיעשה לך סדר ואולי תתבגרי. כל מה שכתבתי לא קשור לאייל קשור להתנהלות הילדותית.אפילו בתמונות את ניראת מלכותית.בבקשה תתמקדי בעצמך.לכי ללמוד משהוא .תכניסי תוכן לחיים שלך.ושחררי כתהשינאה והנקמנות הילדותית.
    סגור
  • 38.
    אין מה לעשות
    יעקב כהן 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ג'ודי את זקנה, מה זה שייך לך בכלל יזונה
    סגור
  • 37.
    צודקת ג'ודי בכל מילה שלה. ולך גברת ראידמן היקרה..
    שאול 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    6 2
    ניקול היקרה, בטח שאת תומכת הרי את כל הפרסום והכסף שלך עשית בזכות "עצמך".. נו באמת היום שכבר יש לך משלך בזכות ההתחלה שלו... את מגינה על שכמותך. אולי היא עזבה עם שתי ילדים אבל בטח עם סכום פיצוי נכבד ומזונות חודשיים שכל גרושה רק יכולה לחלום... אז די עם הבולשיט והחארטות, בלעדי הדדי שוגר הייתם כלום.. ואת בטח לא התחתנת עם הזקן הזה בגלל היופי שלו או בהתאהבות מטורפת...
    סגור
  • 36.
    גודי מוזס אישה קנאית ממורמרת ומכוערת (ל"ת)
    כרמלה 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 35.
    גודי- טפלי קודם בבעלך עבריין המין
    אשר 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 3
    וגולן פשוט חרא של אדם וחרא של גבר.
    סגור
  • 34.
    גודי מספיק כבר !!! אין לך במה להתעסק רק מול בחורה צעירה
    יפיץ 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מספיק כבר להתעסק בדניאל והפרח הזה ? אין לכם חיים ?
    סגור
  • 33.
    זונה קטנה
    אחד שיודע 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זונה קטנה שאוהבת כסף רודפת בצע התחתנה איתו אך ורק בגלל כסף
    סגור
  • 32.
    ניקול
    סמי 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שתי נוכלות האחד התחתנה עם אייל כדי לקדם את עצמה ובסוף מכרה אותו בנזיד של עדשים, השניה ניקול כנראה היתחלה בתור נערת לווי ואז היכרה את את הרוסי שנראה כמו סבא רבא שלה שכבה איתו ובירה שני ילדים מקסימים, וקיבלה על הדרך כמה מאות מיליונים, מה רע? ברור שהיא תתמוך אתי סמרטוטות
    סגור
  • נכון
    מיה 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לחלוטין נכון, אין הבדל בינהן, ובגלל זה ניקול תומכת בה!
    סגור
  • 31.
    אמרה מי שעשתה דברים מאד משמעותיים בחייה (ל"ת)
    אסנת 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 30.
    בדיחה
    זיו 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כולם מגעילים בסיפור או נשים שחושבות שאפשר לשנית בן אדם כלומניק סהכ זמר או מחפשות פירסום תנסו בדרכים של כבוד של פעם
    סגור
  • 29.
    גועל נפש
    יוגל 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    להיות נשואה ,להביא לעולם שני עוללים,לטנף נגד אבי ילדיך מיד לאתר הגירושים ,אני תקווה שלא שכחת שהוא אבי ילדיך.תתביישי
    סגור
  • 28.
    די מספיק עם זה
    אסתר צדוק מעטוף 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ג'ודי ניר מוזס את צודקת בהחלט ואת ניקול טוענת שלא עשתה את זה בשביל כסף חחחחח כדאי שתבדקי את חשבון הבנק שלה לאחר הגרושים מי שהתחתנה עם מלירדר בשביל כסף והתגרשה עם מליונים היא האחרונה לשפוט
    סגור
  • הוא הרודף
    דניאל 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 4
    חברה הבן אדם הזה חיזר ורדף שנים אחרי דניאל היא כל הזמן דחתה כניראה שהבטיח לה הרים לגבעות והבטחה להשתנות והיא אכלה את זה. לכאורה הבן הזה לפי כל הסיפורים חסר רגש אוהב לספק את עצמו עח אחרות ואחרים היום אומנים לא רוצים להיות תחתיו בגלל ההתנהגות שלו,בהופעות עושה טובה שהוא שר היא עשתה כסף טוב הדוגמנות אני לא חושב שכל כך היתה צריכה אותו.
    סגור
  • 27.
    נוכלת הזמרים
    אלירז 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    7 1
    דניאל רק תזכירי לנו בת כמה את ? ובן כמה אייל ? עלאק רוצה לשנות אותו. והעיקר שלכלכת על רוסלאנה. את אישה משעממת ודוחה בהתנהגות. ובואי נודה שרצית שליטה מלאה עליו ולא קיבלת. גם להביא ילד בזמן שאת מודעת לזה שאת הולכת להתגרש זאת פשוט גניבת זרע. וכולנו יודעים למה ומדוע? ומרו טיפשותך הפלת גם את אילנית באותה המזימה. דניאל חבל שלא רכשת שכל. ורק תזכירי לכולם כמה זמן את מכירה את אייל ? אולי בגללך הוא עזב את רוסלנה ? בקיצור את ואילנית תמשיכו למצוץ אצבע וללכלך על אבא של הילדים שלכם
    סגור
  • 26.
    דניאל
    שאנל 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גיודי את מתוסכלת משעמום ורכילאית בלי לב. שכחת מי זה אייל המושחת. בזמן שהיא היתה בהריון הוא נסע לחול ובגד בה. כל הכבוד לדניאל רהוטה בדבריה מקסימה אנושית. בהצלחה לדניאל ושתמצאי אהבה טהורה ונקיה בלי שחיתות
    סגור
  • דניאל דיי לחפש פירסום לא יפה לכבס כביסה רק בבית (ל"ת)
    אלמונית 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 25.
    מה שנכון נכון
    אלונה 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גודי צודקת. תמיג אהבתי את דעותיה. דוגרית ללא צביעות. מסכימה איתה. לא מתנהגים ככה עם שותף.לא בצורה פומבית.
    סגור
  • 24.
    מה
    אוריאל 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה את מתנפלת על גרינברג, היא בסך הכל סיפרה חביות שחבתה מהחיים בתוך (עמוק) פח האשפה .
    סגור
  • 23.
    ג'ודי סתמי את הפה שלך ותפסיקי להקטין נשאים אישה רע
    חן 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ג'ודי תסתמי את הפה שלך ותפסיקי להקטין נשאים אישה רע זה מה שאת שחושבת שיודעת הכל יותר טוב מכולם לפעמים גם מפח השפה עושים ילדים כמו שיש נשאים שעושות ילדים גם מנרקומנים חולי נפש רוצחים ועד...אן לך שחות לשפות אך אחד אישה קטנה וממורמרת..
    סגור
  • 22.
    תגובה
    אייל 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    8 1
    צפיתי בראיון של דניאל גרינברג אני תוהה ונדהם כמה אנשים יכולים לרדת לרמה של שפל כדי להשיג פרסום על גב מישהו אחר . דניאל אם לא היית מתחתנת עם אייל גולן מי היה סופר אותך בכלל בזכותו התקדמת בחיים שלך למה להוציא את הרפש שלך על שהיה בעלך לפני מספר שניות ? איך הילדים שלו ושלך יגיבו לראיון הגרוע שעשית למען פריים טיים אני תומך בתגובה של ג'ודי מוזס לגבי ניקול איך לא תתמכי בה .......
    סגור
  • 21.
    טימטום
    הלנה 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    7 0
    צודקת בהחלט ולשם שינויי...כי גודי אותך אני לא ממש אוהבת ודניאל ילדה מטומטמת לכלכת ובענק
    סגור
  • 20.
    דניאל
    אורחת 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מה התיקשורת עשתה ממנה דוגמנית ומגישה טלוויזיה,חחח,לעג לרש.
    סגור
  • אין אהבה
    סוזי 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הקשר להוביל לחתונה,הוא ללא ספק אינטרס פרסומי/כלכלי/פיננסי,ארוך טווח.אני מאמינה שתגובה קשה תגיע מצידו,הרבה טינוף יפורסם בפומבי.לא מקנא בילדים של אייל,בהווה ובעתיד.
    סגור
  • 19.
    חהורת הזבל
    חבורת הזבל 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אייל גולן ..נשותיו...וניקול ראידמן...חבורת הזבל!!
    סגור
  • 18.
    גו'די צודקת,מילה במילה,
    יונית 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    17 0
    לצערי רוב הצעירות רודפות בצע,ומנצלות גברים עשירים מפורסמים,על חשבון להביא ילדים לעולם,ולשמש אותם כתעשיית כסף,גועל נפש.חסרות כבוד,ואם לא מצליחות ,אז יש טרנד שניקרא הטרדה מינית,סוג של סחיטה כספית,דור מגעיל.וללא כבוד עצמי,
    סגור
  • 17.
    תראו מי מגבה את דניאל
    יעל 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אחת שהתחתנה עם מישהוא מליונר שהוא בגיל של סבא שלה עשתה איתו שני ילדים ולקחה ממנו הרבה הרבה כסף בקיצור היא כמו דניאל התחתנה בשביל כסף ומעמד וכמובן בשביל פרסום מזל שהוא זרק אותה בזמן כן גברת ניקול ראיידמן עוד אחת שנותנת עצות. חחחחחחחחח
    סגור
  • 16.
    אני עם ג'ודי מגעילה דניאל ללכלך על אבא לילדים
    לללל 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    11 0
    גועל נפש דניאל איך את מעזה להגיד מילה רעה אפילו קטנה על גבר שהתחתנת איתו הבאת ילדים איתו איפה זה שם אותך את טינופת את הורדת מעצמך תתבישי יש לך ילדים ואת יודעת מה טוב שכך רואים כרגע את הפרצוף האמיתי שלך רצית רק כסף ממנו אייל בחור טוב כנראה לא היית טובה מספיק בשבילו לכן חיפש בחוץ אם היית טובה לא היה בוגד בך כפי שאת מתארת חוסר אימון נראה לי אצלך בראש יש בעיה חיפשת פרסום על חשבון בעלך לשעבר את לא אישה בעיני את גועל נפש וג'ודי כל כך צודקת שאייל יקבל שכל וכמה שיותר מתרחק ממך רק עם הילדים להיות בקשר אישה רעה רוצה פרסום וכסף תתבישי לא יפה מה שעשית
    סגור
  • 15.
    גודי ניר מוזס הפעם היית אכזב גדולה!!!
    אנונימי 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    4 7
    גודי ניר מוזס, אני אוהבת לראות אותך ולשמוע את דעותייך. הפעם איכזבת בענק!!! האישה חוותה טראומה, פרידה קשה שמשתווה לאובדן. קצת חמלה,היא מספרת על דכאונות, חרדות, היא בוכה את נשמתה, אני מאמינה לה. לאייל גולן רזומה עם פרשיות בגידות לא מעטות. אז לבוא ותקוף אותה כשהיא עדיין במשבר, ומגדלת 2 פעוטות לבד. כאשה לאשה תביישי, אני לא מאחלת לך לחוות את שחוותה. לעיתים כדאי לסתום את הפה גם אם זו דעתך!!! אין לי קשר לאף אחד מהם.
    סגור
  • 14.
    חוצפה
    דנה 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    גןדי מוזס צודקת 100% ידעת שאייל כזה עוד לפני שהתחתנת איתו פשוט היה לך נוח בגלל שאייל מפורסם ורצית כסף ותהילה קיבלת בזכות אייל למה את מטנפת על האבא של הילדים שלך תתביישי לך. זה עוד יבוא לך בבומרג מה שאת עשית לאייל. ורק שתדעי אני לא מעריצה של אייל ואת לכלכת עליו למרות שבהסכם בינכם יש סעיף שלא תלכלכי עליו. בושה וכלימה חתיכת זבל זה מה שאת מתביישת בנשים כמוך.
    סגור
  • 13.
    אין כבוד
    אלי 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אין לי כבוד לאדם שבשביל להיות בטלויזיה מלכלך על הx עד לא מזמן נהנתה איתו עשת ילדים ממנו .זה נורמלי שאנשים בהמשך לא מסתדרים למה ללכלך
    סגור
  • 12.
    לא חכמה
    אור 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    6 0
    קיבלה במה רק בגלל שזה אייל גולן ורק בגלל שכל הזמן מחפשים מי יאמר עליו רעות. והיא יצאה טיפשה כי זה אבא של הילדים שלה !!! לא משנה מה היה בינהם. השטן עלה לה לראש, אם זה לא אייל מי נותן לה במה?
    סגור
  • 11.
    אני לא מאמין לאף מילה של דניאל
    יוסי 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    8 1
    היא ידעה טוב מאוד מיזה אייל גולן אז את כול הסיפורים שהיא מספרת שתספר לסבתא שלה לא לנו , היא עשתה עליו סיבוב ורק מרוויחה מזה כסף .
    סגור
  • 10.
    דניאל צריכה להתנצל
    דברים שיוצאים מהלב 02/2022/20
    הגב לתגובה זו
    14 1
    אייל גולן הזמר מס' 1 ביקום כל העם איתך כולםםםם אוהבים אותך
    סגור
  • 9.
    לג'ודי יש פה מטונף, הגזימה לגמרי הזקנה הזו (ל"ת)
    לילי 02/2022/20
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • 8.
    אם לא אייל גולן לא היינו מכירים את דניאל (ל"ת)
    ב. 02/2022/20
    הגב לתגובה זו
    9 5
    סגור
  • 7.
    אם לא אייל גולן לא היינו מכירים את דניאל
    ב. 02/2022/20
    הגב לתגובה זו
    10 0
    ויש כתבה על זה .... רוסלנה על דניאל גרינברג: "היא חצתה גבולות, סימסה לבני זוג שלי" כשאייל היה בן זוגה של רוסלנה אז דברים כאלה לא עושים...... העיקר להכפיש את שמו הטוב של אייל בושה שאין לתאר מה לא עשה בשבילה הקדיש לה שיר כיכבה ביוטיוב עשה הכל למענה בגלל שזה מה שרצתה אז
    סגור
  • 6.
    אם לא אייל גולן לא היינו מכירים את דניאל (ל"ת)
    אייל גולן מס'1 02/2022/20
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 5.
    אם לא אייל גולן לא היינו מכירים את דניאל
    אייל גולן מס'1 02/2022/20
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סתם ניסתה להשפיל את אייל בשביל לקדם מוצר אייל אבא של הילדים שלך אז תכבדי את הילדים שלך כדיי שיכבדו אותך חבל שאת בוחרת להקניט בתקשורת כשאייל לא נוכח פשוט בושה .
    סגור
  • 4.
    דניאלדיגרית
    דין 02/2022/20
    הגב לתגובה זו
    6 1
    ג'ודי אמרה את הכל..צודקת! בושה . את הכביסה המלוכלכת מכבסים בבית .
    סגור
  • 3.
    צדק תרדוף
    דוד המלך 02/2022/20
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ג'ודי תמשיכי לעשות ניתוחים ותסתמי
    סגור
  • 2.
    לא ללמוד ממנה וממנו..היא גולדיגרית והוא בועל קטינות
    ראש 02/2022/20
    הגב לתגובה זו
    7 12
    לא תמיד צריך לקחת צד לפעמים פשוט צריך להוקיע את 2 הצדדים
    סגור
  • אייל
    אורחת 02/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייללא בועל קטינות,כיום כבר אין בתולות,לצערינו.הבתולים נימצאים בראש של הבנות..וכל מי שמגנה טאת אייל הקינאה מכרסמת בו.מאחלת בהצלחה לשניהם .כל אחד בניפרד.
    סגור
  • 1.
    אני אמנם בביסט אבל אני עם גודי
    רון 02/2022/20
    הגב לתגובה זו
    21 10
    פשוט להקיא חולים על אדם תקופה ארוכה יחסית ופתאום הוא פח נו באמת
    סגור
  • דניאל גרינברג
    כרמל 02/2022/20
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כבסיה מלוכלכת לא מוצאים החוצה יש ילדים גועל נפש דנאל
    סגור