רכילות עסקית

דובי פרנסס מציג: מה מסתתר מאחורי הקלעים של האומיקרון

מנהל קרנות הון-סיכון הישראלי, דובי פרנסס, מצא דרך מקורית לקשר בין השמות הלועזיים של הווריאנטים השונים של הקורונה, יחד עם סדרת הטלוויזיה הפופולארית משנות ה-80' - הרובוטריקים
מערכת ice |  1
דובי פרנסס ורובוט (צילום group11 מסך)
איש העסקים והיזם, דובי פרנסס, מצא רגע של הומור בחשבון האינסטגרם שלו ועל שמות הוריאנטים של הקורונה: דלתא ואומיקרון, והפעם בהפנייה לתכנית הטלוויזיה מילדותו: הרובוטריקים ששודרה בישראל בשנות ה-80'.
פרנסס בן ה-43, מצא דרך מקורית לקשר בין השמות הלועזיים של הוריאנטים השונים: "וריאנט חדש הגיע מיוון המשלב בין הדלתא והאומיקרון - תכירו: מגהטרון", כתב פרנסס ואף הוסיף תמונה של הנבל המרכזי בסדרת הטלוויזיה: מנהיג השקרניקים.
 
וכך הסביר פרנסס את הקשר לוירוס הקורונה: "השקרניקים - קבוצה של וירוסים מעוררי-מלחמה המבקשים  לכבוש את כדור הארץ ושאר היקום. מנהיג השקרניקים, המגהטרון, הינו מנהיג אכזר ותאב כוח שמוביל את הקבוצה באגרוף ברזל ויד קשה ויש לו מעט סובלנו לכישלון". מנהל קרנות ההון-סיכון אף הוסיף בהומור על אותו מנהיג אכזר, מגהטרון, כי על סמך עיניו "הוא גם חסיד גדול של הקריפטו!".
העוקבים אהבו את ההשוואה, ואחת מהן הוסיפה: "ישר חיפשתי את הגרביים", כפי דרכי הלבוש של פרנסס כאחד מהמשקיעים בתכנית "הכרישים".
 
רק לפני כחודשיים, קרן ההון סיכון Group 11 בראשותו של דובי פרנסס פתחה את המסחר בבורסה לרגל רישום מניות הקרן על פלטפורמת TASE UP, כקרן הון סיכון הראשונה שרשמה את מניותיה על הפלטפורמה החדשה. הקרן החמישית של Group 11 גייסה כ- 200 מיליון דולר ומניותיה החלו להיסחר בפלטפורמת TASE UP.
על הקריפטו עצמו, התייחס פרנסס בעבר לריאיון ב-ice ואמר כי ""אני משקיע פינטק שלא נוגע בקריפטו. אני מוכן להשקיע אך ורק במה שמוסיף ערך לאנושות. אני מסתכל על כל חברת פורטפוליו שלי ואני שואל את עצמי אם היא יכולה לסייע לך לעשות דברים טוב יותר. מה הביטקוין עשה בשבילנו היום? אולי הוא עלה או ירד, אבל מה הערך המוסף שלו עבורנו? הערך היחיד הוא שאם קנו אחריך, הרווחת כי עלה השווי. כולם מפחדים להיות הטמבלים שלא ישקיעו כי זה ימשיך לעלות וימשיך לעלות. אבל אני לא רואה שום דבר שנמכר חוץ מזה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גאווווווון חחחחח
    מישהי 01/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט גאון.
    סגור