רכילות עסקית

מנכ"לית ה-Dcity בהפקה חגיגית לרגל השקת המתחם

מנכ"לית Dcity פנינה רווח השיקה בהפקת ענק את המתחם החדש בפארק ישראל שבמעלה אדומים. הזוג יעל בר זהר וגיא זוארץ הנחו את האירוע שכלל הופעות וים של סלבז
מערכת ice |  1
שמעון גרשון, מלי לוי ופנינה רווח מנכלית דיסיטי (צילום סטודיו 4040)
מתחם העיצוב והבילוי החדש  D CITY בפארק ישראל מעלה אדומים, פתח שלשום (שני) את שעריו עם פסטיבל ענק לציבור הרחב. 150 אומנים ביום, מיצגים, תאטרון רחוב, זיקוקי דינור, והפעלות.
המופע הפותח של הפסטיבל היה הופעה של מרינה מקסימיליאן שאירחה על הבמה את שירי מימון, המנחים של הערב היו גיא זוארץ ויעל בר זהר באירוח של המנכ"לית של Dcity, פנינה רווח. הגיעו לאירוע כוכבים נוספים: שמעון גרשון, מלי לוי, יעל גולדמן, אורי פפר, דניאל עמית, ירדן הראל ושמחה גואטה.

יעל גולדמן-פפר, פנינה רווח ואורי פפר (צילום: סטודיו 4040)
כזכור, Dcity עיר עיצוב והבילוי, לדברי המארגנים, הגדולה במזרח התיכון. המתחם יציע את שירותיו ללקוחות שמחפשים מענה לצרכי עיצוב חללים, מוצרי לייף סטייל משלימים. המתחם כולו משתרע על פני שטח של כ- 100 אלף מ”ר, מתוכם כ- 60 אלף מ”ר שטחי השכרה לעסקים הפרושים כולם על פני קומה אחת, כשבין מגוון של כ- 200 חנויות הריהוט ועיצוב הבית ישנו גם מתחם המיועד כולו למסעדות, הפיאצה, הבנוי בהשראת מלון ונציה המפורסם בלאס וגאס, כך שבין מנה ראשונה לעיקרית או קינוח ניתן לצפות במיני גונדולות אשר שטות באגם ולהרים מבט לשמים - תקרת השמים המלאכותית. 

ירדן הראל ופנינה רווח (צילום: סטודיו 4040)
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עינבל אור טייק טו? (ל"ת)
    טל 08/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור