רכילות עסקית
רשת rebar חוגגת: הגיעה למיליון חברי מועדון וזה מה שהשיקה
"ההישג של מיליון חברי מועדון הוא עדות לאמון ולהערכה שרוכשים לקוחותינו לרשת לאורך השנים", אומרת סמנכ"לית השיווק של רשת rebar לאחר שהרשת הגיעה למיליון חברי מועדון. החברה משיקה מועדון לקוחות חדש לאור נקודת הציון המשמעותית
רשת הוולנס rebar הודיעה כי הגיעה לנקודת ציון משמעותית, של מיליון לקוחות שהפכו לחברי מועדון. לאור ההישג, הרשת פרסמה כי היא משיקה מועדון לקוחות חדש בשם "reclub", ובו תהיה "תוכנית נאמנות" והוא יחל מינואר 2025.
ברשת אמרו כי המועדון החדש מבוסס על ארבע קבוצות השתייכות, שנקבעות לפי תדירות הקנייה השנתית של הלקוחות. ככל שקונים יותר, כך מקבלים יותר הטבות. ההצטרפות למועדון היא חינמית ולתקופה לא מוגבלת, כאשר חברי המועדון הקיים של הרשת ימשיכו ליהנות מחברותם גם במסגרת המועדון החדש, ללא צורך ברישום נוסף. המועדון החדש פועל באמצעים הדיגיטליים של החברה: אפליקציית rebar או בעמדות השירות העצמי הנמצאות בסניפים.
לדברי אירית גילן, סמנכ"לית השיווק של רשת rebar: "ההישג של מיליון חברי מועדון הוא עדות לאמון ולהערכה שרוכשים לקוחותינו לרשת לאורך השנים. עם השקת reclub, מועדון הלקוחות החדש, אנו מציינים אבן דרך נוספת במערכת היחסים שלנו עם לקוחותינו, מערכת שמעמיקה את המחויבות שלנו כלפי לקוחותינו, לא רק מבחינת מוצרים איכותיים, אלא גם בחווית הלקוח".
עוד אמרה גילן: "מזה שנתיים שפיתחנו, שכללנו ושקדנו רבות על מודל הנאמנות של מועדון הלקוחות החדש, עד שיצרנו מערכת מתקדמת, שמבוססת על דפוסי הצריכה של לקוחותינו והעדפותיהם האישיות, ומעניקה להם ערך מוסף אמיתי – מסל הטבות מהקנייה הראשונה ועד תגמולים מתמשכים לאורך השנה כולה".
עוד ב-
לסיום, אמרה: "מודל המועדון החדש מבוסס על התאמה אישית ומאפשר לנו לתגמל את לקוחותינו בצורה חכמה שתפגוש את העדפותיהם האישיות ולכן יהיו רלבנטיות יותר עבורם ליהנות מהם. מדובר בצעד שישדרג את חווית הצריכה, יחזק את הקשר עם לקוחותינו וימשיך לבסס את מעמדנו כמובילי תחום הוולנס בישראל".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה