כסף וצרכנות

מועדון צרכנות חדש: אלו המותגים שיש בו

דלתא משיקה מועדון צרכנות חדש הכולל מותגים חדשים, מה שלא היה קיים במועדון הישן, יחד עם הטבות חדשות
ענת סימן טוב | 
ענת בוגנר מנכ"לית דלתא ישראל (צילום שי פרנקו, shutterstock, פייסבוק/ קניון עופר מרום)
דלתא משיקה מועדון חדש שיכלול מספר מועדונים יחד. המועדון לקוחות החדש, "דלתא פלוס", יאגד לראשונה את כל מותגי הקבוצה תחת קורת גג אחת. המותגים שיכללו במועדון החדש כוללים את: דלתא, fix, Panta Rei, ויקטוריה'ס סיקרט, ו-Bath & Body Works.
ההשקה של מועדון "דלתא פלוס" מהווה מהלך אסטרטגי רחב היקף, שמטרתו לאפשר ליותר מ-1.3 מיליון חברי המועדון הקיימים, וכן למצטרפים חדשים, ליהנות ממגוון רחב של הטבות בכל אחד ממותגי הקבוצה, לצד צבירת נקודות לשימוש ברשתות ובאתרי האונליין.
המועדון החדש יהיה בעלות של 50 שקלים וקבלת שובר בחזרה של 50 שקלים לשימוש בחודש העוקב באחד ממותגי הקבוצה. המועדון החדש נותן הטבת 10% נקודות בכל רכישה, 15% הנחה ליום הולדת בכל אחת מהשרתות, וצבירה של נקודה=שקל. למצטרפים חדשים, הטבה של 20% הנחה בקנייה הראשונית. ניתן להשתמש מיתרה של 100 נקודות.
לבעלי חברי מועדון דלתא הישן, המועדון ממשיך אוטמטית ומתרחב למותגים החדשים, כל שלא צריך לחדש אותו.
ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל מותגים, מסרה: "מועדון 'דלתא פלוס' הוא חלק מהמחויבות שלנו לספק ללקוחותינו חווית קנייה ייחודית ורב-מותגית. כל נקודה שנצברת במועדון שווה כסף, ואנו שמחים להרחיב את המועדון כך שיכלול את כל מותגי הקבוצה, לרבות המותגים הבינלאומיים ויקטוריה'ס סיקרט ו-Bath & Body Works. עם המועדון החדש, חברי המועדון ייהנו לא רק מתוכנית צבירה משתלמת, אלא גם מהטבות מותאמות אישית, מבצעים ייחודיים והנחות בלעדיות. כיום, כ-77% מהרכישות שלנו הן רכישות מזוהות של חברי מועדון, נתון שממחיש את הנאמנות הרבה של לקוחותינו ואת הערך הגבוה שהם מוצאים במועדון ובמותג."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה