עסקי ספורט

מועדון "חבר" במהלך מרגש: "כך נגדיל את התרומה הכספית לנכי צה"ל"

5,000 רצות ורצים צפויים להשתתף במרוץ השנתי של מועדון "חבר", שייערך ביום שישי ה-27 בספטמבר בגני יהושע, בספורטק תל-אביב. השנה המועדון משתף פעולה ותורם שקל על כל 1 ק"מ שהמשתתפים ירוצו לארגון נכי צה"ל שמטרתו לטפל, לתמוך ולסייע לפצועות ופצועי צה"ל וכוחות הביטחון ובני משפחותיהם
מערכת ice | 
מירוץ חבר (צילום לנס הפקות)
המרוץ השנתי של מועדון "חבר" יוצא לדרך זו השנה העשירית וצפויים להשתתף בו כ-5,000 עמיתים, בני משפחותיהם וחבריהם ב-4 מקצים שונים לפי בחירתם: 5 ק"מ, 10 ק"מ, 15 ק"מ ו-800 מטר לילדים. כל עמית/ה רשאי/ת לרשום עד 5 משתתפים נוספים.
משתתפי המרוץ יקבלו ערכת מתנה הכוללת חולצת ריצה איכותית מנדיפת זיעה, תיק גב המתקפל לתיק יד, פאוץ' ספורט מעוצב ומספר חזה. נוסף על כך, כל משתתף יזכה במדליה מרשימה המשמשת גם מצפן. לאורך כל האירוע ייהנו המשתתפים מכיבוד עשיר, שתייה קלה וחמה ומאקספו מציגים מרהיב הכולל מתחם דוכנים המציעים פריטים מעולם הכושר והבריאות בהנחות ובמחירים מיוחדים.
 
מאז החלה מלחמת חרבות ברזל נפצעו למעלה מ-13 אלף חיילים ואנשי כוחות הבטחון ולמעלה מ-9,500 מהם מוכרים כנכי צה"ל (במעמד 03). לכן, הוחלט במועדון "חבר" שבמסגרת המרוץ הנוכחי יתרום המועדון לאגודת הידידים של ארגון נכי צה"ל 1 שקל על כל 1 ק"מ שהעמיתים וקרוביהם ירוצו.
ארגון נכי צה"ל בנה ומפעיל, בין היתר, ארבעה בתי לוחם לפצועי ופצועות צה"ל ובני משפחותיהם ברחבי הארץ, בהם מתקיימת פעילות ענפה בתחומי הספורט, השיקום והחברה. בתים אלו מהווים מקום לשיקום פיזי ונפשי לפצועות ופצועי צה"ל ואנשי כוחות הביטחון אשר שילמו בגופם ונפשם למען ביטחון המדינה ואזרחיה. חברי הארגון ייקחו חלק פעיל במרוץ וירוצו בו. השתתפות חברי ארגון נכי צה"ל במרוץ הינה ללא עלות.

"אורח חיים בריא תורם לחוסן נפשי ומסייע לשמור עליו". מירוץ מועדון "חבר" בשנת 2022 (צילום: לנס הפקות)
יפעת קסוטו, מנכ"לית מועדון "חבר": "אני מאמינה שאורח חיים בריא תורם לחוסן נפשי ומסייע לשמור עליו, ולכן השנה חשוב לנו במיוחד לקיים את מרוץ 'חבר' ולהעניק לעמיתינו ולקרוביהם הפוגה קצרה, שבה הם מוזמנים לחזק את הגוף והנפש ולהשתתף במסורת ארוכת השנים שאנו מקיימים זו השנה העשירית. לצערי, בעקבות פרוץ מלחמת חרבות ברזל נמנע מאיתנו לקיים את המרוץ בשנה שעברה, ולכן אני מזמינה את עמיתינו ואת קרוביהם להשתתף במרוץ הנוכחי ולהגדיל את תרומת המועדון למען פצועי צה"ל שהגנו בגופם על המדינה – 1 שקל על כל 1 ק"מ ריצה. במרוץ שהתקיים בשנת 2022 הגענו למספרי שיא – יותר מ-5,100 משתתפים רצו למעלה מ-45 אלף ק"מ. אנחנו מקווים שגם השנה נשבור את שיא הנרשמים ובכך נגדיל את התרומה הכספית לארגון נכי צה"ל, שעשייתו ופועלו מקבלים השנה משנה חשיבות".
יוסי מתתיהו מנכ"ל ארגון נכי צה"ל: "ארגון נכי צה"ל גאה ללוות למעלה מ-52 אלף פצועות ופצועי צה"ל וכוחות הביטחון בשיקומם מעורר ההשראה. הספורט הינו חלק בלתי נפרד מתהליך השיקום הפיזי והנפשי של הגיבורות והגיבורים שלנו, ובבתי הלוחם אנו מפעילים מאות פעילויות ספורט המתאימות לכל שלבי השיקום. אנו מודים למועדון חבר על החיבוק וההוקרה של אלו שלא היססו ויצאו להגן על כולנו". 
עלות ההשתתפות במרוץ:
הרשמה מאוחרת (עד 23 בספטמבר) – 100 שקל
מיני-מרוץ לילדים עד גיל 12 – 30 שקל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה