רכילות עסקית

לאחר שהמניה התרסקה: האם החברה שרצתה לעשות מהפכה תימחק?

לאחר שיצרנית המוניות המעופפות הודיעה לרשות ניירות הערך האמריקאית כי שתי החברות הבנות המרכזיות שלה צפויות להגיש בקשה לפשיטת רגל בימים הקרובים, מנייתה צנחה ב-63% | כל הפרטים 

מערכת ice | 
כלכלה-אילוסטרציה AI
חברת ליליום (Lilium), יצרנית המוניות המעופפות, רושמת הפסד ענק בגזרת המניות. לאחר שיצרנית המוניות המעופפות הודיעה לרשות ניירות הערך האמריקאית כי שתי החברות הבנות המרכזיות שלה צפויות להגיש בקשה לפשיטת רגל בימים הקרובים, מנייתה צנחה אתמול (חמישי) ב-63%. 
על פי בלומברג, חברת ליליום הדגישה בדיווח לרשות ניירות הערך האמריקאית כי היא לא הצליחה לגייס תמיכה כספית לטובת המשך פעילות שתי החברות שלה - Lilium GmbH ו-Lilium eAircraft Gm bH.
יצרנית המוניות המעופפות ניסתה לגייס הלוואה בסך 100 מיליון יורו אך ללא הצלחה. לצד זאת, היא החליטה לפנות לממשל הפדרלי בגרמניה בכדי לקבל תמיכה כספית ראויה בסך 50 מיליון יורו אך אותה בקשה נדחתה. 
בדיווח הרשמי לרשות ניירות הערך האמריקאית, חברת ליליום הדגישה כי לאחר הגשת הבקשה לפשיטת רגל, החברות הבנות לא יצטרכו להחזיר את החובות שקדמו לבקשה. בעקבות כך, הנושים לא יוכלו לממש תביעות שהופנו נגד אותן חברות.
על פי הדיווח, הליכי פשיטת הרגל של שתי החברות (Lilium GmbH ו-Lilium eAircraft GmbH) עשויים לגרום לכך שיצרנית המוניות המעופפות תימחק מהמסחר בנאסד"ק או להשעיית המסחר במניותיה. 
כזכור, אמש (רביעי) דווח כי רשות התעופה הפדרלית (FAA) פרסמה תקנות עבור כלי טיס חשמליים שממריאים ונוחתים בצורה אנכית. מדובר בבשורה של ממש עבור חברות זרות שונות העוסקות בתחום, ביניהן חברת "ליליום", יצרנית המוניות המעופפות. על פי הדיווח, מדובר בקטגוריה חדשה של כלי טיס שתשמש למגוון שירותים למשל מוניות אוויריות, משלוחים אוויריים וחילוצים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה