רכילות עסקית

אחד מעשירי העולם חוגג יום מאושר: "לחזק את התעשייה בישראל"

בימים האחרונים נערך בלאס וגאס כנס Oracle CloudWorld, הכנס השנתי של ענקית הטכנולוגי. לצד המייסד האגדי לארי אליסון ומנכ״לית אורקל העולמית צפרא כ"ץ, השתתפה בכנס גם משלחת ישראלית עם נציגי החברות המובילות במשק

מערכת ice |  4
לארי אליסון (צילום shutterstock)
באירוע הטכנולוגי השנתי של חברת אורקל הנערך בימים אלו בלאס וגאס, חשפה אורקל טכנולוגיות פורצות-דרך של ענן ובינה מלאכותית בהשתתפות למעלה מעשרת אלפים מבכירי תעשיית הטק בעולמית. לצד המייסד האגדי של אורקל לארי אליסון ומנכ״לית אורקל העולמית צפרא כ"ץ, השתתפה בכנס גם משלחת ישראלית עם נציגי החברות המובילות במשק כמו אמדוקס, טאבולה-אווטבריין, פאפאיה גלובל, PWCWIX ו-רפאל.
במסגרת האירוע שכלל שלל הכרזות טכנולוגיות, המשלחת הישראלית זכתה להפתעה ייחודית כאשר מנכ"לית אורקל העולמית צפרה כ"ץ, ילידת ישראל ואחת הנשים המשפיעות בעולם, הצטרפה אליהם לארוחת ערב אינטימית. במעמד זה חזרה צפרא על מחויבותה למדינת ישראל ולקידום מעמדה וחוסנה. המפגש כלל גם תקווה משותפת לחזרתם של החטופים והחטופות הבייתה במהרה.

צפרא כ"ץ, מנכלית אורקל העולמית, ערן פייגנבוים, מנכל אורקל ישראל ויעל הר-אבן, משנה למנכל אורקל ישראל (צילום: באדיבות אורקל)
ערן פייגנבאום, מנכ"ל אורקל ישראל מסר: "לאור האתגרים העצומים שעומדים בפני המדינה והמשק הישראלי, הפוטנציאל שיש לטכנולוגיות ענן ובינה מלאכותית לחזק את התעשייה בישראל משמעותי מאוד. הנוכחות הגבוהה של בכירי ההייטק הישראלי בכנס השנה חשובה מתמיד, והתרגשתי לראות את קבלת הפנים החמה שאורקל העניקה למשלחת הישראלית. נמשיך ונחזק את ההשקעה והתמיכה שלנו במדינת ישראל גם בעתיד". 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מרגש
    Vh 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אותי זה מאגש. אלה האנשים שנותנים לישראל תקווה לעתיד טוב יותר למרות הנסיונות לחרב אותה מבפנים.
    סגור
  • 2.
    השמלאנים בהלם (ל"ת)
    אייל 09/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • השמאלנים דאגו שזה יקרה
    רז 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מי נראה לך היו שם?
    סגור
  • 1.
    לארי - תשקיע 5 מיליארד $ ותבנה עיר חדשה בשומרון (ל"ת)
    בהצלחה 09/2024/13
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור