רכילות עסקית

הג'וב החדש של מגישת קשת 12: נסלי ברדה במפגש מפתיע

אשת התקשורת התארחה באירוע הרביעי בסדרת המפגשים של חברת סיבוס. באירוע נכחו נציגים מהחברות הבכירות במשק: מייקרוסופט, פלייטיקה ועוד, על מנת להתעדכן וללמוד על החידושים והפיתוחים ולהציף אתגרים. ועל מה דיברה כוכבת חדשות הבוקר?
מערכת ice | 
נסלי ברדה ואיתן זינגר (צילום קרדיט תמיר יהושוע)
השבוע קיימה חברת סיבוס את המפגש הרביעי בסדרת Catch Up Cibus. במסגרת המפגשים מוזמנים נציגים ממחלקות משאבי האנוש והרווחה של החברות הגדולות במשק לשמוע ולהתעדכן על התפתחויות חדשות וחידושים. מהצד השני, משמשים המפגשים גם כפלטפורמה עבור סיבוס פלאקסי לשמוע ולהתעדכן בצרכים של הלקוחות השונים. 
המפגש האחרון נערך בתל יצחק, במתחם Kitchen & Garden. באירוע השתתפו נציגים מחברות מובילות כמו מייקרוסופט, פלייטיקה, בנק הפועלים, מטריקס ועוד. כמובן שבמקום הוגש אוכל, התפתחה שיחה ונערך מפגש מינגלינג מיוחד. באירוע נכחה גם נסלי ברדה, מגישת חדשות הבוקר של ערוץ 12
ברדה סיכמה את האירוע בהרצאה הנקראת "אחד למיליון", כמו הסדרה אותה הגישה. הסדרה הדוקומנטרית מביאה את סיפורם של אנשים שעברו אירוע בלתי יאמן - למשל אדם שנורה מטווח אפס ושרד, אדם שניצל לאחר ניסיון צניחה שנכשל ועוד. חברת סיבוס הסתבכה לאחרונה עם תקלת ענק שהשביתה את האפליקציה הפופולארית אצל עובדים וחברות רבות. איתן זינגר הגיב לאחר המשבר ואמר כי מדובר כחלק מסדרת תקלות בינלאומיות וכי החברה תחקור לעומק את הבעיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה