רכילות עסקית

רמי לוי תועד ברגע נדיר ונזכר בהתרגשות: "שפשפתי את הרצפה"

אחד מאנשי העסקים המפורסמים והמצליחים בישראל תועד ברגע נדיר בו הוא מספר את סיפור חייו (העסקיים) מאז הייתה בבעלותו חנות בודדת. ההתרגשות ניכרת על פניו של לוי בזמן שהוא מספר את הסיפור המרתק
מערכת ice |  1
רמי לוי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
איש העסקים המוכר רמי לוי הפך להיות אחד האנשים המשפיעים על הצרכן הישראלי עם השנים. ללוי יש ניסיון רב בתחום, מאחר ומאחוריו יש שנים רבות של עשייה והתפתחות בתחום הקמעונאי. אחד הדברים שלוי תמיד מציין מעל לכל במה, זה שהוא לא שוכח את הלקוח הקטן ותמיד מנסה להיטיב עמו.
לוי מנסה לשמר את הגישה מהמקום בו הכל התחיל אצלו, ותמיד לחפש עוד מבצעים ועוד הוזלה של המחירים. כנראה שגישה זו עובדת, מאחר ולוי הפך להיות אחד מאנשי העסקים המשמעותיים ביותר בישראל, שלו דריסת רגל במגוון ענפי תעשייה.
אתמול פורסם ברשת החברתית טיקטוק סרטון בו לוי מתועד ברגע נדיר, שהוא שופך את לבו ומספר בהתרגשות על הדרך הארוכה שעשה, מאז אותו סניף בודד שהיה בבעלותו בירושלים, ועד לרשת הענק המצליחה, אותה הוא מנהל כעת.
 
@adam_capital סיפור של רמי לוי … איך הכול. התחיל. מעניין ומרגש . #foryou #רמילוישיווקהשקמה #רמילוי #ה׳מלך #אמונה #הפועל ♬ צליל מקורי - אדם שטרית
כזכור, בשנים האחרונות נכנס לוי לשוק התעופה ורכש את חברת ישראייר. שלשום ישראייר הודיעה לבורסה כי היא רוכשת את השליטה במרכז התחזוקה בה היא שותפה היום בקפריסין. עם רכישת השליטה, מתכננת החברה בבעלות רמי לוי להגדיל את כושר הייצור של מרכז התחזוקה במטרה לענות על ביקושי השיא לתחזוקה כבדה, הנגזרים מהמחסור הקיים בשוק התעופה למטוסים צרי גוף.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לוי די נמעס מהקישקושים שלך תחליף קישקוש
    אלברט המרוקאי 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל יום מפמפם אולי תדאג לניקיון סניפי הסופרים
    סגור