רכילות עסקית

בנק דיסקונט במהלך מרגש: בית כנסת על שם היו"ר הקודם

הנהלת בנק דיסקונט חנכה בטקס מרגש בית כנסת בקמפוס החדש ע"ש יוסי בכר, יו"ר הבנק לשעבר, שהלך לעולמו בטרם עת בגיל 65 בלבד. מנכ"ל הבנק אבי לוי: "יוסי היה גאה בקמפוס הנפלא הזה שקם, והפעילות החברתית שקבוצת דיסקונט עושה בימים קשים אלה"
מערכת ice | 
דני ימין ואבי לוי בחניכת בית הכנסת (צילום מסך)
בנק דיסקונט מכבד השבוע את זכרו של היו"ר לשעבר, יוסי בכר, עם הקמת בית כנסת לזכרו בקמפוס דיסקונט. רו"ח יוסי בכר נפטר בגיל 65 בלבד בשנת 2020 וכיהן כיו"ר הבנק בין השנים 2010-2018. אירוע חניכת בית הכנסת היה האירוע הראשון שהתקיים בבניין הכניסה החדש של הקמפוס.
בית הכנסת, כאמור, נחנך אתמול בטקס מרגש והוא יהיה על שמו של ד"ר יוסי בכר. בין המשתתפים הצמרת הבכירה של הבנק: היו"ר דני ימין והמנכ"ל אבי לוי וחברי הדירקטוריון, שגם אירחו את בני משפחתו וחבריו של בכר ז"ל. אל הטקס הגיעו בכירי הבנק לשעבר: היו״ר לשעבר שאול קוברינסקי ומנכ״לי הבנק לשעבר לילך אשר-טופילסקי ואורי לוין. בטקס הסרת הלוט בבית הכנסת, נשא דברים לזכרו הרב גרוסמן.

מנכ"ל הבנק אבי לוי אמר במעמד הכנס: "אני חושב שיוסי היה גאה בייחוד בשני דברים שאני מצליח לחשוב עליהם. אחד קודם כל הקמפוס הנפלא הזה שקם, עולה על כל דמיון, מדהים. אני כל פעם מתפעם מחדש כשאני יוצא החוצה ורואה אותו. הדבר השני זו הפעילות החברתית שקבוצת דיסקונט עושה בימים קשים אלה, מתחילת הלוחמה ועד עכשיו ונמשיך הלאה".

הרב גרוסמן בטקס חניכת בית הכנסת. צילום מסך
אורית בכר, אלמנתו סיפרה "כך הוא ראה בחזונו את המקום הזה", והתייחסה למראה הקמפוס החדש, "מקום פתוח, מכיל, מרחבים, תפיסה מודרנית של מקום עבודה ואני חושבת שזה הצליח". ביתו של בכר, דנה שניאורסון, הוסיפה: "מרגש להיות פה, פעם ראשונה שלי כאן וזה ממש מטורף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה