רכילות עסקית

עומר אדם יודע? יעל שלביה והאקס העלו זכרונות במסעדה

יעל שלביה והאקס המיתולוגי שלה ברנדון קורף נפגשו. המפגש היה מקרי ביותר כאשר כל אחד מהצדדים הגיע עם חבריו לארוחת ערב באותה המסעדה בתל-אביב. קורף הגיע לישראל ונפגש ביום חמישי עם הרב איפרגן ממנו קיבל ברכה
מערכת ice |  1
יעל שלביה, עומר אדם (צילום אינסטגרם/ יעל שלביה, עומר אדם)
עומר אדם מפרגן? כשנתיים לאחר שנפרדו, הדוגמנית הישראלית בין המצליחות ביותר וזוגתו של הזמר, יעל שלביה והאקס המיתולוגי שלה ברנדון קורף נפגשו. המפגש היה מקרי ביותר כאשר כל אחד מהצדדים הגיע עם חבריו לארוחת ערב באותה המסעדה בתל-אביב.
על פי ערן סויסה מישראל היום, רצה הגורל והמפגש קרה בדיוק כשהייתי שם. הם התחבקו בנימוס ודיברו כמה דקות. כזכור, ברנדון ויעל היו יחד שלוש שנים. הם נפרדו במארס 2022 ומאז היא בזוגיות עם הזמר עומר אדם כבר כמעט שנתיים.

אגב, מתברר שביום חמישי הגיעו קורף, שהוא איש עסקים מיליארדר יהודי-אמריקאי הבעלים של אימפריית התקשורת שמחזיקה ב-MTV, CBS וחברת הסרטים פראמאונט ותורם גדול למדינת ישראל, יחד עם גרג סולקין, שחקן יהודי-בריטי מהמפורסמים בעולם שכיכב בסרטים שוברי קופות וסדרות בינלאומיות וצפוי לככב בשובר הקופות הבא של הקיץ, באירוח צחי דבוש, מאנשי התקשורת והאסטרטגיה המשפיעים בישראל, לשעבר הכתב הצבאי של גלי צה״ל.

באדיבות: איציק אוחנה 'כיכר השבת'
השלושה התארחו אצל הרב איפרגן (המכונה הרנטגן) בנתיבות במפגש שאותו תיארו מקורבים כ״מפגש של פעם בחיים״. השניים זכו לברכה והתייעצות אצל האדמו"ר המקובל הגאון הרב יעקב ישראל איפרגן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה הם לא מתחתנים ? למה למשוך תזמן ?
    נורית 02/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מבינה למה יעל ואדם לא מתחתנים למה למשוך את הזמן סתם
    סגור