השוק

רמי לוי בדרך לעסקת ענק, עמלה חדשה בדרך ותנובה מפתיעה

איש העסקים, כמו גם שופרסל וקינג סטור מתחרה על יאנגו דלי שיכולה להיות יעילה מאוד עבור כל אחת מהרשתות, תנובה בהודעה מפתיעה: זה המוצר שתפסיק למכור אחרי 90 שנה, עמלת ייעוץ ההשקעות כרגע לא מניבה כסף לבנקים, כאשר היא "נאכלת" בין סעיפי דמי הניהול שהבנק גובה מלקוחותיו ולכן אין על כך פיקוח. ידיעות השבוע ב-ice
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום יחצ, shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
הראל ויזל נגד משרד האוצר: "החלטה מוטעית, לא מבין אותם": הראל ויזל, בעל השליטה ומנכ"ל קבוצת פוקס, התייחס למתווה הפיצויים של הממשלה, שם החליטו להעניק פיצויים רק לחברות עם מחזות שנתי של פחות מ-400 מיליון שקל: "זו החלטה אינה נכונה שאני לא מבין אותה, אבל אני גם לא נלחמתי בה". אז מדוע החליט לשתוק? לידיעה המלאה לחצו כאן.
בנק ישראל בבשורה למיליוני ישראלים: זו העמלה החדשה שבדרך: עמלת ייעוץ ההשקעות כרגע לא מניבה כסף לבנקים, כאשר היא "נאכלת" בין סעיפי דמי הניהול שהבנק גובה מלקוחותיו ולכן אין על כך פיקוח. מעתה, השינוי החדש קובע שהבנקים לא יוכלו יותר להסביר כי עמלת שירותי ייעוץ ההשקעות היא חלק מדמי הניהול. המהלך הזה צפוי להביא להוזלה עבור לקוחות הבנק שישלמו על כך כעמלה בפני עצמה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
קרפור פותחת 3 סניפים חדשים בישראל: אלו הערים שירוויחו: קרפור ישראל מרחיבה את פריסת הסניפים הארצית ומשיקה שני סניפי סיטי בתל אביב וקריית אונו וסניף מרקט מחודש בקריית גת. לידיעה המלאה לחצו כאן.
רמי לוי בדרך לעסקת ענק? זו החברה שהוא מעוניין לרכוש: איש העסקים, כמו גם שופרסל וקינג סטור מתחרה על יאנגו דלי שיכולה להיות יעילה מאוד עבור כל אחת מהרשתות, כאשר כבר מראש יש לה את הטכנולוגיה, החנויות, המלקטים ומערך שליחויות עצמאי, כך שהנכסים הללו יהיו שמישים עבור הרשת שתחבר להשקיע בה בלי להוסיף כסף. לידיעה המלאה לחצו כאן.
כמה באמת מרוויח שר בממשלה? תלושי השכר נחשפים: תלושי השכר של שרי הממשלה יוצאים לאור: שרת ההתיישבות, אורית סטרוק, עוררה סערה כשאמרה כי ״יש שרים שהוריהם תומכים בהם כלכלית ואף לא גומרים את החודש, למרות שהם עובדים מאד קשה לילות כימים". המספרים שנחשפים מוכיחים אחרת. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תנובה בהודעה מפתיעה: זה המוצר שתפסיק למכור אחרי 90 שנה: תנובה מחזיקה בנתח שוק של 12% ל־14% משוק הביצים בישראל ששווה כמעט 2 מיליארד שקל לשנה, אך היא מפסידה לא מעט כסף ולכן החליטה על צעד התייעלות לקראת ההנפקה הראשונה של מניות תנובה בבורסה לניירות ערך בתל אביב. לידיעה המלאה לחצו כאן.

בנק ישראל חושף: המלחמה תעלה 255 מיליארד שקל עד 2025: נגיד בנק ישראל אמיר ירון טוען כי הוצאות המלחמה הישירות בשנים 2023-2025, כולל הוצאות ריבית, פיצויים והוצאות אזרחיות אחרות סביב המלחמה, יעמדו על כ-215 מיליארד שקל, ובנוסף לכך אובדן הכנסות ממיסים בגובה 40 מיליארד שקל. סה"כ 255 מיליארד שקל בשנים אלה. לידיעה המלאה לחצו כאן.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה