השוק

הפניקס תמכור רבע ממניותיה? מגעים לעסקת ענק עם ליברטי

חברת הפניקס במגעים לעסקה חדשה ומסקרנת עם שר האוצר האמריקאי לשעבר סטיב מנוצ'ין, שכיהן בזמן נשיאותו של דונלד טראמפ והקרן שהוא עומד בראשה, ליברטי קפיטל
מערכת ice | 
בניין הפניקס (צילום shutterstock)
שר האוצר האמריקאי לשעבר, שכיהן בזמן נשיאותו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, סטיב מנוצ'ין, עומד בראשה של קרן ליברטי קפיטל, אשר אחד מאפיקי ההשקעות בו הם מתעניינים הוא ההייטק הישראלי.
על פי דיווח ב"כלכליסט", הקרן שאותה מנהל מנוצ'ין מעוניינת ברכישת 25% ממניותיה של חברת בת של הפניקס החזקות, לפי שווי של כ-950 מיליון דולר. על פי הדיווח, המגעים מתנהלים מזה מספר שבועות וכללו פגישות שהתקיימו בישראל.
כזכור, הפניקס בית השקעות רכשה מפסגות קרנות נאמנות, קרנות אקטיביות בהיקף של 22 מיליארד שקלים. רכישת הקרנות היא מהלך נוסף במימוש אסטרטגיית הצמיחה של בית ההשקעות. זהו מהלך בעל ערך  מובהק  בשל הסינרגיה הגבוהה של נכסים בעלי אופי דומה לאלו של קסם בשוק הקרנות בישראל.
מנכ"ל קבוצת הפניקס, אייל בן סימון אמר אז: "רכישת הקרנות האקטיביות מפסגות על ידי הפניקס בית השקעות תגדיל משמעותית את פעילות הקבוצה בניהול הנכסים והשירותים הפיננסים. זהו מהלך משלים נוסף במימוש אסטרטגיית הצמיחה ועל פי תוכנית העבודה אותה אנו מובילים בשנים האחרונות בקבוצה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה