השוק

ניסיתם למשוך כסף מחברת הגמל הזו? זו הסיבה שנחסמתם

לאחרונה מונה מנהל חדש לחברת סלייס וזאת "לאור אי־סדרים חמורים בהתנהלות החברה", מי שניסה לפדות כספים מסלייס לאחר המינוי, לא הצליח והודעה על כך מופיעה גם באתר החברה באינטרנט. בשל המינוי, הוקפאה האפשרות לשינוע כספים ל-10 ימים, עד ל-5 בינואר 2024
מערכת ice | 
שטרות של 200 שקל (צילום shutterstock)
לאחר שהתגלו בה אי־סדרים חמורים, לכאורה, כך לפחות על פי לטענת רשות שוק ההון, בחברת הגמל סלייס אין ללקוחותיה כל אפשרות למשוך כסף, כך על פי הפרסום הבוקר (חמישי) בדה מרקר.
אחד מסוכני הביטוח שהגיש בקשה לניוד של כספיים עבור לקוחותיו הסביר לדה מרקר: "הלקוחות שלי אמנם לא ב-IRA (קופות גמל בניהול אישי), הם בקופות רגילות, אבל אני מעדיף לברוח לפני שיהיו עוד צרות". לדבריו, אין אפשרות למשוך את הכסף כלל.

לאחרונה מונה מנהל חדש לחברה וזאת "לאור אי־סדרים חמורים בהתנהלות החברה, שהתגלו בעקבות ביקורות שערכה הרשות בחברה ובעקבות תלונות מהציבור שהתקבלו ברשות נגד החברה. הכשלים המהותיים שהתגלו הם בקופות הגמל בניהול אישי, ולא בקופות הגמל הרגילות המנוהלות בחברה".
עוד פורסם כי מי שניסה לפדות כספים מסלייס לאחר המינוי, לא הצליח והודעה על כך מופיעה גם באתר החברה באינטרנט. בשל המינוי, הוקפאה האפשרות לשינוע כספים ל-10 ימים, עד ל-5 בינואר 2024. בסלייס מנוהלים קצת יותר מ-4 מיליארד שקל, מרביתם, כ-75%, מנוהלים בקופות גמל וקרנות השתלמות בניהול אישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה