השוק

דיבידנדים למשקיעים, רבעון חמישי ברציפות: מי תחלק 15 מיליון שקל?

רבעון חמישי ברציפות: קיסטון מחלקת דיבידנד של 15 מיליון שקלים. החלוקה הנוכחית, הראשונה מתוך 4 מתוכננות בשנת 2024, מעמידה את סך הדיבידנד שחילקה קיסטון למשקיעיה על 100 מיליון שקלים
מערכת ice | 
נבות בר מנכל קיסטון (צילום דודי מוסקוביץ)
קיסטון, בניהולו של נבות בר, המשקיעה בנכסים בעולם התשתיות, הודיעה על חלוקת דיבידנד רבעוני נוסף בסך של כ- 15 מיליון ש"ח. עבור משקיעי קיסטון, מדובר בדיבידנד רבעוני חמישי ברצף ובסך הכל בתזרים דיבידנד של 100 מיליון שקלים שהניבה הקרן מהקמתה. חלוקה זו היא הראשונה מתוך ארבע חלוקות המתוכננות לשנת 2024, בהתאם למדיניות החלוקה שקבע דירקטוריון קיסטון (ינואר, אפריל, יולי ואוקטובר).
ההחלטה על גובה הדיבידנד ברבעון הנוכחי התקבלה על בסיס התוצאות  של קיסטון ברבעון השלישי ובתשעת החודשים הראשונים של שנת 2023, אשר שיקפו שיפור בכלל הפרמטרים הפיננסיים. בתשעת החודשים הראשונים רשמה קיסטון רווח נקי של 253 מיליון ש"ח, תזרים מפעילות שוטפת של 212 מיליון שקל ותשואה של כ- 19% על ההון (לפני מס) ב-12 החודשים האחרונים. התזרים הרבעוני של קיסטון עמד ברבעון השלישי על 76.6 מיליון שקל והרווח הנקי עמד על כ-49.5 מיליון שקל.
 
הדיבידנד הנוכחי משקף תשואה רבעונית של כ 1.98% על שווי השוק. במונחים שנתיים, (ככל שהדיבידנדים הרבעוניים הבאים שיחולקו בשנת 2024 יהיו באותו סכום), הדיבידנד המחולק כעת משקף תשואה של 7.9% על שווי השוק הנוכחי.
נבות בר, מנכ"ל קיסטון: "הביצועים העסקיים החזקים של קיסטון מאפשרים לה לשתף את בעלי מניותיה ברווחים על בסיס רבעוני. איכות ההשקעות שביצעה הקרן מאז הקמתה, וההכנסות התזרימיות שהפורטפוליו של קיסטון מייצר באופן עקבי, מאפשרות לחלק דיבידנד באופן קבוע, כבר חמישה רבעונים ברצף, ובהתאם למדיניות שנקבעה על ידי הדירקטוריון, זאת לצד פירעון חובות, וביצוע השקעות המשך. קיסטון שמחה להיות כלי השקעה המאפשר חשיפה ונגישות לשוק התשתיות האטרקטיבי לכל משקיע בשוק ההון שמחפש תשואת דיבידנד. לצד זאת, קיסטון שוקדת על השבחת נכסיה ועליית ערכם כך שבהמשך הדרך יגבר זרם המזומנים המגיע אל קיסטון ודרכה אל בעלי מניותיה".
קיסטון הינה חברה ישראלית להשקעה בתשתיות שהוקמה ב- 2019.  תחומי ההשקעה של קיסטון כוללים עד כה תחנות כוח קונבנציונאליות , תחנות כוח מבוססות רוח ושמש, מתקן התפלת מים, תפעול ותחזוקת כבישים, מכירת חשמל באמצעות עמדות טעינה לרכבים חשמליים בספרד, מיזם להקמת מערכת סיבים אופטים, תחבורה ציבורית אוטובוסים ותפעול רכבות קלות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה