השוק

רמי לוי מגיב לטענות הקשות נגדו: "לא רוצה לקחת פרנסה"

בראיון נוסף הגיב איש העסקים לסערת הדסקיות: "מי שמתנגד לדבר הזה, אני אשמח אם גם אתה תענוד את הדסקית הזה, לא הייתה לי כוונה לקחת פרנסה מאף אחד ואני מקבל תודה מכל כיוון"
מערכת ice |  3
רמי לוי (צילום יחצ, shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
בתכניתו של גיא זוהר בכאן 11 הציגו את הסיפור החם של השבוע האחרון, הדסקיות שהפיץ איש העסקים רמי לוי בעלי רשת שיווק השקמה שמשפחות החטופים טענו כי הן פוגעות בקמפיין שלהן להשיב את יקיריהן הביתה והוא עצמו טוען כי הוא עשה זאת כדי לתמוך בחיילם בלבד.
בתכנית של זוהר הוצג הקמפיין הקודם שפחות התקבל היטב בציבור והוא ההתנדבות של אזרחים בתחילת המלחמה כדי לסייע בתפעול הסופרמרקטים, וגם כל סערת העגבניות מטורקיה שהוא ייבא במקום לתמוך לכאורה בחקלאי הישראלי ואפילו תחקיר YNET שדיבר על ניכוי מהשכר של הקופאיות בשל חוסרים. פרשיות רבות בשנה אחת שהטילו צל על איש העסקים:
 
שירה נחמקין אמרה: "נראה שקצת פספסנו את הנקודה, אנחנו מצפים מרשתות ענק ותאגיד להיות חברתיים במקום שהמדינה פשוט תחייב אותן בחוק, לתמוך בישראלים, אם נחכה שרמי לוי וחבריו יעשו את זה כנראה שנחכה עוד הרבה זמן".

לוי הגיב לדברים: "ליבי עם זו שישבה לידי, שמעתי אותה וזה מרגש והלב כואב. יש הרבה פייק ושיר היא שחקנית מעולה, אולי בבימה היא תצליח. מה נבדק? שהוצאתי כסאות במטוסים? זה נבדק? אני עונד את הדסקים שלי בטח. תן לי לסיים, הבאת אותי ומפריע לי שלוקחים הכל לכיוונים לא נכונים. אני לא מייצר תחרות עם אף אחד, כל מי שתוקף אותי לוקח את זה לכיוונים לא נכונים. אתה מראה רק חלקיק, אנחנו תורמים מעבר לזה, זה פייק. כל מה שהיא הקריאה זה פייק, חבל שזה נעשה בצורה כזו בתקופה כזו שצריך אחדות. אחרי 75 ימים שאנחנו קמים להודעות על חיילי צה"ל, סך הכל לבי איתם ומי שיש לו בעיה עם זה, הבעיה אצלו"
 
לסיום אמר: "מה קידמתי? מה כתוב פה בדסקית? יש לי שאלה אלייך, נתתי את הדסקית לכל מי שנמצא פה", לוי הקריא הודעות מחממות לב שקיבל ותודה על תרומות שנתן בזמן המלחמה: "בעיני מי זה ניצול? מי שמתנגד לדבר הזה, אני אשמח אם גם אתה תענוד את הדסקית הזה, לא הייתה לי כוונה לקחת פרנסה מאף אחד ואני מקבל תודה מכל כיוון".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא נעים לספר: סחורה מהשטחים עלובה ולא מתאימה
    שלומי צ. 01/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו האמת המרה.
    סגור
  • 2.
    מעניין אם ידו של רונן צור בדבר ??
    דורה 12/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הבנתי אסור לנו לענוד גם דיסקית לתמיכה בחיילים שלנו? איך בדיוק זה פוגע ??? לי יש דיסקית של החטופים ואני מעוניינת לרכוש גם דיסקית למען החיילים שלנו שהרי הם כרגע נלחמים בעזה להשבת כל השבויים שלנו לא אתפלא אם מדובר במהלך נבזי של רונן צור שחטף את משפחות החטופים ועושה בהם כרצונו . שורה תחתונה אני אענוד 2 דיסקיות אחת למען החטופים ואחת למען החיילים ולמי שיש בעיה עם זה שיתמודד !!!!!
    סגור
  • 1.
    החקלאים והקופאיות? (ל"ת)
    הרב קוקו 12/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור