כסף וצרכנות

רמי לוי נכנס למלחמה: "רעיון מגונה ומחליא שאסור וישתרש"

אחרי סערת הדסקיות המעודדות את החיילים שהוציא איש העסקים, לרר כתב באינסטגרם של הצינור: "הזמנו כעת לסופר הצינור בשכונה ב׳, ב״ש, דיסקיות של מטה החטופים. כל ההכנסות מהדיסקית *יוכפלו* על ידנו ויועברו למטה. בנוסף אצלנו זה לא או חטופים או חיילים"
מערכת ice |  2
רמי לוי (צילום יחצ, shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
לא רק ויקטורי, עכשיו סופרמרקט נוסף נכנס לתחרות ברמי לוי ועושה מהלך תקיף נגדו. אחרי שהדיסקיות של משפחות החטופים החלו להמכר גם בסניף ויקטורי, גם 'סופרמרקט הצינור' של גיא לרר ורשת 13 יימכרו הדיסקיות.
לרר כתב באינסטגרם של הצינור: "הזמנו כעת לסופר הצינור בשכונה ב׳, ב״ש, דיסקיות של מטה החטופים. כל ההכנסות מהדיסקית *יוכפלו* על ידנו ויועברו למטה. בנוסף אצלנו זה לא או חטופים או חיילים".
בדבריו הוא מתייחס להחלטה של רשת 'שיווק השקמה' של רמי לוי להתחיל למכור במחיר של 5 שקל בלבד דיסקיות המעודדות את חיילי צה"ל, כאשר הוא התנצל בפני המשפחות של החטופים אם נפגעו, אך הבהיר כי לא הייתה זו המטרה, אלא פשוט לעודד את החיילים מהעורף.
 
לרר הוסיף וכתב: "רעיון מגונה ומחליא שאסור שישתרש בציבור הישראלי אפילו בקמצוץ, ולכן אתם גם מוזמנים להמשיך לתרום לפרויקט עוטפים למען המילואימניקים ולסייע לנו לחצות את קו 20 מיליון השקלים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מישקונה דיסקים של החטופים שידע שהוא ממן את מפגיני קפלן (ל"ת)
    אימא 12/2023/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    מה כבר אפשר לצפות מביביסט (ל"ת)
    שימי 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור