השוק

העסקה הושלמה: שיכון ובינוי מכרה 50% ממתקן ההתפלה בחדרה

לאחר הודעות רבות של החברה בנושא, הבורסה לניירות ערך קיבלה הודעה מחברת שיכון ובינוי אשר בישרה על השלמת העסקה למכירת חצי מאחזקותיה במתקן ההתפלה בחדרה
מערכת ice | 
מתקן התפלה (צילום איזק הררי פלאש90)
חברת שיכון ובינוי שיגרה היום (שלישי) מכתב לבורסה לניירות ערך, ובו הודיעה כי לאחר ההודעות הרבות בנושא, אתמול הושלמה העסקה למכירת 50% מאחזקותיה במתקן התפלת מי ים של חברת אייץ' 2 איי די בע"מ, בעיר חדרה.
בניגוד לצפי כי התמורה הצפויה בגין העסקה הייתה בעבר בטווח שבין 200 ל-220 מיליון שקל, כעת דווח בהודעת החברה לבורסה כי הסכום הופחת והעסקה למכירת האחזקות במתקן בוצעה כנגד תמורה של 183 מיליון שקל בלבד.
העסקה מתרחשת ברקע הפרסומים בימים האחרונים על פרשת השחיתות בשיכון ובינוי, כאשר במסגרתה בכירים לשעבר בחברה צפויים לקבל עונשי מאסר שיומרו לעונשים כספיים וקנסות גבוהים מאוד, במסגרת ארבעה הסדרי טיעון שהוגשו לפני מספר ימים, בעניינם של עופר קוטלר, מנכ"ל החברה לשעבר, מנכ"ל SBI שוויץ חברת הבת של שיכון ובינוי רוני פלוך, וכן דן שחם מנהל סניף קניה לשעבר. בנוסף, יו"ר החברה לשעבר, משה לחמני, יודה בעבירות דיווח לפי חוק ניירות ערך.
בכתב האישום שהוגש נגדם, נכתב כי "הנאשמים קשרו קשר עם אורגנים שונים בחברות, על מנת שלא להפסיק מתן תשלומים על ידי חברות הבת של SBI שוויץ וסניפים בארצות הפעילות, הגם שמדובר בתשלומים שחלקם לא כדין. היקף התשלומים הגיע לכדי סכומים לא מבוטלים שהשיא לחברות תועלת כלכלית משמעותית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה