השוק

חודש לשבת השחורה: התאחדות המלונות בישראל מציינת

חודש לאחר השבת השחורה ששינתה את פני המציאות בישראל, התאחדות המלונות בישראל, בוחרות לציין זאת עם כמה אירועי הזדהות בבתי המלון ברחבי ישראל. יעל דניאלי, מנכ"לית התאחדות המלונות בישראל: "גאים להיות חלק מההתגייסות הלאומית"
מערכת ice |  1
מלחמת חרבות ברזל (צילום freepik, פלאש 90/ תומר נויברג, חיים גולדברג)
מלונות ישראל, שהתגייסו מידית לסייע לעורף והפכו לבית עבור עשרות אלפי מפונים שנאלצו לעזוב את בתיהם, יציינו את התאריך בסדרה של אירועי הזדהות בבתי המלון ברחבי הארץ, שיזמה התאחדות המלונות.
במהלך היום ייתלו דגלי ישראל על מרפסות החדרים ובכניסות לבתי המלון; בשעה 11:00 בבוקר יופרחו בלונים צהובים כאות הזדהות עם משפחות החטופים; בשעה 19:00 תערך שירה משותפת של "התקווה" באולמות ובמרפסות בתי המלון עם דגלי ישראל, בהשתתפות המפונים והמלונאים.  

דגלי ישראל במלון גראנד ביץ' בתל אביב. קרדיטL מלון גראנד ביץ' תל אביב.
יעל דניאלי, מנכ"לית התאחדות המלונות בישראל: "חודש עבר מאז רעדה האדמה תחת בתיהם של תושבי אזורי העימות בצפון ובדרום ועימם גם השתנו החיים של כולנו בעורף. באחת גם השתנתה שגרת המלונות שהפכו ברגע אחד ממתקני אירוח למתקן שהוא תחליף בית על כל המשתמע מכך, עבור עשרות אלפי התושבים המפונים שעברו לגור בהם".
דניאלי המשיכה ומסרה: "אנו גאים במלונות שפתחו את ליבם והפכו לביתם של למעלה מ-115,000 תושבים שהתפנו מאזורי הסיכון למלונות ומתקני אירוח ברחבי הארץ. גאים גם להיות חלק מההתגייסות הלאומית ונמשיך ונעשה הכול כדי לסייע ולחזק את החוסן האזרחי והאישי במדינה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הדם על ידיה תמכה במחאה. והאויה הקששיב לה
    מנ 11/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    על תקנו שטראוס אל תקנו יד מרדכי הדם על ידיה של עופרה שטראוס
    סגור