תיירות

ריינאייר מפסיקה לפעול בישראל? מאות טיסות בוטלו בעקבות המלחמה

בעקבות המלחמה של ישראל נגד החמאס, ריינאייר ביטלה כבר 870 טיסות. במקביל, החברה רושמת עלייה במספרי הנוסעים שטסו עמה מה שמראה כי הביטולים, לא פגעו במיוחד בהכנסות החברה

מערכת ice | 
ריינאייר מבטלת טיסות בעקבות המלחמה (צילום shutterstock)
חברת הלואוקוסט האירית ריינאייר, ביטלה מתחילת המלחמה מאות טיסות, כאשר רק בחודש אוקטובר בוטלו 870 טיסות. נראה כי הנתון לא פגע במיוחד בחברה זאת משום שהחברה עלייה של 9% במספר הנוסעים שטסו עמה.
רוב חברות התעופה הבינלאומיות השביתו את טיסותיהן לשראל כאשר ריינאייר ביטלה את טיסותיה לישראל עד לשבוע הבא בזמן ששתי המתחרות המובילות שלה איזיג'ט וויז אייר הקפיאו את הטיסות לעוד מספר שבועות.
לפי אתר travelweekly, ריינאייר, הפעילה 96,700 טיסות באוקטובר עם יותר מ-870 טיסות מקורקעות, לאחר מתקפת הרצח של החמאס ב-7 באוקטובר, שגרמה למותם של יותר מ-1,400 בני אדם. מספר הנוסעים הכולל של חברת התעופה עלה ב-9% באוקטובר, מה שהעניק לריינאייר הכנסה שנתית של 180.3 מיליון ליש"ט.
במקביל, גם וויז אייר חוותה עלייה של  19% ל-5.4 מיליון במספרי נוסעים, מה שהעניק לה הכנסה שנתית של 64.1 מיליון ליש"ט. וויז אייר מסרה, כי היא ממשיכה להעריך את המצב המלחמה בישראל, כאשר בטיחות הנוסעים, העובדים ומטוסיה נותרה בראש סדר העדיפויות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה