השוק

גולף בהודעה דרמטית: המנכ"ל מקצץ בשכר, העובדים נשלחים הביתה

בדיווח של גולף לבורסה נמסר: "בהתבסס על מצב הדברים למועד הדוח, עשויה להוציא בתקופה הקרובה כ- -30% 50% מהעובדים לחל"ת, אייל גרינברג, מנכ"ל ודירקטור בחברה ומר גונן ביבר, יו"ר דירקטוריון החברה, הודיעו לחברה כי הם מוותרים באופן חד-צדדי על 50% מדמי הניהול"
מערכת ice |  2
גולף, עדיקה (צילום שי אפשטיין, מתוך אתר עדיקה, shutterstock)
תחת חתימתו של המנכ"ל אייל גרינברג, גולף דיווחה לבורסה לניירות ערך בתל אביב הבוקר (שני) כי בעקבות "השפעת מלחמת "חרבות ברזל" על החברה", כמחצית מהעובדים יוצאו לחופשה ללא תשלום כדי להקל על הנזקים.
בדיווח נמסר: "החברה מתכבדת לעדכן בדבר השפעת מלחמת "חרבות ברזל" על פעילותה. למועד הדוח, מרבית חנויות החברה פתוחות, בכפוף להנחיות פיקוד העורף, ואתרי הסחר המקוון של החברה פועלים כסדרם. יחד עם זאת, החל ממועד פרוץ המלחמה, ניכרת ירידה משמעותית בהיקפי פעילות החברה ודילול משמעותי בתנועת הלקוחות במרכזי המסחר".

עוד הדגישה גולף: "החברה החלה לנקוט בצעדים למטרת צמצום הוצאותיה בתקופה זו. בהתאם, החלה החברה להוציא עובדים ומנהלים לחופשות, או ל חופשות ללא תשלום. בשלב זה, היקף העובדים שהוצאו לחל"ת אינו מהותי, אולם החברה תבחן את המשך ההתפתחויות, ולהערכתה, בהתבסס על מצב הדברים למועד הדוח, עשויה להוציא בתקופה הקרובה כ- -30% 50% מהעובדים לחל"ת". .
הודגש: "מר אייל גרינברג, מנכ"ל ודירקטור בחברה ומר גונן ביבר, יו"ר דירקטוריון החברה, הודיעו לחברה כי הם מוותרים באופן חד-צדדי על 50% מדמי הניהול שהם זכאים לקבל מהחברה , למשך 30 יום. נוכח האמור, צופה החברה כי למלחמה תהיה השפעה מהותית לרעה על תוצאותיה העסקיות ברבעון הרביעי לשנת ,2023 אשר עשויה להימשך גם לתקופות עוקבות, ככל שהמצב הבטחוני המיוחד ימשך. יחד עם זאת, למועד הדוח, לא ניתן להעריך את היקף ההשפעה".
לסיום התייחסו להערכות החברה ביחס להשפעת המלחמה על פעילותה, לרבות בנוגע להיקף העובדים שיוצאו לחל"ת: "הינן בבחינת מידע צופה פני עתיד, כהגדרתו של מונח זה בחוק ניירות ערך, אשר עשויות שלא להתממש, כולן או חלקן, או להתממש באופן שונה, לרבות באופן שונה מהותית מכפי שנצפה, וזאת בעיקר בשל אי הוודאות הקיימת ביחס למשך המלחמה, התרחבותה לגזרות נוספות, תוצאותיה והשלכותיה. החברה משתתפת בצערן של משפחות הנופלים והנרצחים , מאחלת החלמה מהירה לפצועים ומתפללת לשובם של החטופים והנעדרים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עוד שבוע הפסקת אש והמלחמה נגמרת. (ל"ת)
    אסולין 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    גולף קודם כל צריכים לפטר את אופירה אסייג לפני הכל (ל"ת)
    אור 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור