השוק

רמי לוי וישראייר בהודעה חריגה: זה מה שיקרה בטיסות מהיום

ישראייר מתחילה לבצע לו"ז טיסות מצומצם: לרנקה-טיסה יומית אחת, אתונה טיסה יומית, באקו-2 טיסות שבועיות, טיביליסי-2 טיסות שבועיות, באטומי -2 טיסות שבועיות, דובאי- 2 טיסות שבועיות, ורנה - 2 טיסות שבועיות ואילת-טיסה יומית למעט בימי ראשון וחמישי יתקיימו  2 טיסות יומיות
מערכת ice |  4
רמי לוי וישראייר (צילום shutterstock, יחצ)
לאור המצב הבטחוני המתמשך, החל מהיום (ראשון) 22.10.23, ישראייר, חברת התעופה בבעלותו של איש העסקים רמי לוי, מודיעה באופן רשמי כי תבצע  לוח טיסות מצומצם ליעדים הבאים.
לרנקה-טיסה יומית אחת, אתונה טיסה יומית, באקו-2 טיסות שבועיות, טיביליסי-2 טיסות שבועיות, באטומי -2 טיסות שבועיות, דובאי- 2 טיסות שבועיות, ורנה - 2 טיסות שבועיות ואילת-טיסה יומית למעט בימי ראשון וחמישי יתקיימו  2 טיסות יומיות. יעדים נוספים יפורסמו באתר החברה שם נמסר: "מקוים לחזרה לשיגרה מהירה, עם ישראל חי".

יש לציין כי ישראייר, השייכת לרמי לוי, מבעלי רשת שיווק השקמה, בי פארם, קופיקס ועוד, דיווחה לפני שבוע כי לאור מלחמת ״חרבות ברזל״ שמתקיימת החל מאתמול, הלוחמה בעזה קיימת פגיעה בכושר הייצור של החברה. 
ישראייר הסבירה כי פגיעה זאת עלולה לבוא לידי ביטוי בחלק מטיסות החברה, שתוכננו להתבצע באמצעות מטוסים חכורים, שנחכרו לתקופות קצרות.  קיים חשש כי חלק מטיסות אלו יתבטלו, בשל העובדה כי הצוותים הזרים, המפעילים טיסות אלו ביקשו לעזוב את ישראל לאלתר.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    שקרן
    משה 10/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רמי לוי תפסיק לשקר. אין טיסה של ישראייר שיוצאת בזמן ואני מדבר על איחורים של שעות. דוגמא לפני 3 שבועות הייתי צריך לטוס לאילת בשעה 9 בבוקר רק בשבע בערב המראנו. וזה לא הפעם הראשונה החלטתי שארקיע. גם אם אין מספיק נוסעים שמים שלט יש תקלה במטוס לא ידעתי שכל המטוסים אם תקלות. שקרן הכפחת לאיש עשיר אז אתה קצוץ. תתבייש.
    סגור
  • 3.
    רמי ומה עם טיסות למדינה הזניחה כמו איטליה? (ל"ת)
    בנצי ק 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    רמי ומה עם טיסות למדינה הזניחה כמו איטליה? (ל"ת)
    בנצי ק 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מצב
    אא 10/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רמי לוי מנצל את המצב כדי לעשות הון החקלאים סובלים מנחת זרועו החזירית
    סגור