השוק

בנק מזרחי טפחות מותקף: ההודעה שקיבל בן דודה של החטופה

כתבת 'עובדה', חן ליברמן, חושפת את ההודעה הדרמטית שקיבל עומר, בן דודה של נועה ארגמני שנחטפה על ידי מחבלי חמאס לרצועת עזה, מהבוס שלו בבנק מזרחי טפחות: "ביקש ממנו הבוקר להפסיק להגיע בגלל תפקוד בעייתי. בעקבות בקשת תגובה, הוא קיבל שיחת הרגעה ממשאבי אנוש שהבהירו כי אינו פוטר אלא רק התבקש לקחת חופשה. חבל שחמלה זה לא עוד מצרך שאפשר פשוט לתרום"
תום נחום |  3
בנק מזרחי טפחות (צילום מערכת אייס)
אחרי לילה לא שקט בעקבות הפיצוץ העז בבית החולים בעזה בעקבות שיגור כושל של הג'יהאד האיסלאמי, היום (רביעי) יומה ה-12 של מלחמת חרבות ברזל נמצא בעיצומו, המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,300 חיילים ואזרחים ישראלים, פציעתם של אלפים ובמקביל, לפחות 199 אזרחים ישראלים נחטפו ונלקחו כשבויים לעזה בעוד רבים עדיין מוגדרים נעדרים.
אחת החטופות שידוע בוודאות שנלקחה לרצועת עזה על ידי מחבלי חמאס היא נועה ארגמני, שהסרטון שלה מובלת על אופנוע לרצועה וזועקת לעזרה בזמן שגם בן זוגה, אבינתן אור, מובל לתוך עזה על ידי המחבלים, כאשר כעת, כתב עובדה וחדשות 12, חן ליברמן, חושפת סיפור מקומם על ההתנהלות של בנק מזרחי טפחות אל מול בן דודה, שעובד בבנק.

בסדרת ציוצים שהעלתה כתבה ליברמן כך: "את שמה של נועה ארגמני, שנראתה זועקת לעזרה בסרטון של החמאס, כולם כבר מכירים. אבל זה לא עזר לבן דוד שלה, עומר, שמאז שבת שעברה מחזיק את המשפחה המתפרקת, מול הבוס שלו במזרחי-טפחות שביקש ממנו הבוקר להפסיק להגיע בגלל תפקוד בעייתי. בעקבות בקשת תגובה, הוא קיבל שיחת הרגעה ממשאבי אנוש שהבהירו כי אינו פוטר אלא רק התבקש לקחת חופשה. חבל שחמלה זה לא עוד מצרך שאפשר פשוט לתרום".
בנוסף, ליברמן העלתה גם את תגובת בנק מזרחי טפחות לנושא: "אנחנו בהחלט רגישים ומודעים לנסיבות המיוחדות, המשפחתיות והאישיות, ולכן העובד לא פוטר חלילה אלא יהיה בחופשה על חשבון הבנק. הצענו עזרה ונמשיך לסייע ככל שניתן".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גם העברית לא תקנית וגם התלונה קטנונית
    דנה 11/2023/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בחיאת, מדובר בבן דוד, לא אח ולא אבא! מה נסגר איתכם? אולי ביטוח לאומי ישלם לו? שילך לעבוד ויסתום. וכותבים "לא פוטר", "אינו" שולל פועל בהווה בלבד, ברור?
    סגור
  • 2.
    בוט תראה מה פספסת
    מפקד חסקה 10/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כשפרסומות מדברים על מענה אנושי, ובמציאות האנשים בבנק מתנהגים כמו בוט. בתכל׳ס מזרחי טפחות מדברים הרבה ועושים הרבה פחות
    סגור
  • 1.
    לפטר את המנהל לאלתר על טיפשות ואטימות צריך לשלם (ל"ת)
    עלי 10/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור