השוק

סמוטריץ' החליט: 30 מיליון שקל יעברו מיידית לרשויות בעוטף

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' בהחלטה משותפת עם שר הפנים משה ארבל החליטו: למעלה מ-30 מיליון שקל יועברו כבר היום (חמישי) באופן מידי ובהתאם לקריטריונים שנקבעו על ידי גורמי המקצוע הרלוונטיים לרשויות בעוטף עזה. וגם: איזה מענק יקבלו המשפחות בעוטף? 
מערכת ice |  2
בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי, יונתן זינדל, יוסי זמיר)
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' בהחלטה משותפת עם שר הפנים משה ארבל החליטו על העברת מענק שוטף וגמיש לצרכים המידיים והראשוניים של רשויות אזור עוטף עזה שנפגעו קשות במלחמת "חרבות ברזל". המענקים בסך למעלה מ-30 מיליון שקל יועברו כבר היום (חמישי) באופן מידי ובהתאם לקריטריונים שנקבעו על ידי גורמי המקצוע הרלוונטיים.
השר סמוטריץ' אמר כי מעבר למערכה הצבאית שהמדינה מנהלת כעת כדי להכריע את חמאס, נדרשת עבודה מאומצת כדי לשקם ולבנות מחדש את הישובים שנפגעו, ובשיחות שקיים עם ראשי הרשויות בימים האחרונים הוא למד על האתגרים הגדולים ועל הצורך בתקציב שוטף מיידי וגמיש למתן מענה לצרכים המידיים הנובעים מניהול המערכה. 
השר סמוטריץ' גם הודיע  כי בכוונתו להביא באופן מידי לאישור הממשלה החלטה, על פיה הממשלה תעביר למתיישבים בישובים שפונו מענק סיוע מיוחד בסך של 1,000 שקל לנפש ועד 5,000 שקל למשפחה כמענק התארגנות מיידי שלא על חשבון הפיצויים בשל נזק ישיר שנגרם. סמוטריץ' חתם את דבריו בחיזוק ידי הרשויות ותושביהם ובתקווה כי הסיוע האמור יסייע ולו במעט בהתמודדות המורכבת כל כך עם המצב הקשה בו אנו מצויים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חתיכת אפס, מניפולטור, תחזיר לקופת המדינה כל
    אלכס 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שנתת למתנחלים ולחרדים
    סגור
  • 1.
    גנבים.מיליארדים לחרדים בזמן שנופלים טילים (ל"ת)
    שחר מאיו הליכודניק 10/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור