השוק

והנה זה מגיע: אייפון 15 - נעים להכיר | צפו בשידור

האירוע השנתי של אפל יוצא לדרך והענקית מקופורטינו מציגה את הטלפון החדש והנחשק שלה - האיפון 15; צפו בשידור הישיר
ניצן כהן | 
אפל (צילום vecteezy)
האירוע השנתי של אפל יוצא לדרך והענקית מקופורטינו תציג היום את הטלפון החדש והנחשק - האיפון 15. אפל צפוי לבטל את חיבור הלייטינינג שלה ולאפשר חיבור USB-C במקומו. צפו בשידור הישיר.

 

את האירוע פתח טים קוק שהכריז על השקת האייפון החדש והדור החדש של האפל ווטש. קוק סקר את ההשקה הקודמת של המקים החדשים עם המעבד M2 שכולל את המעבד שאפל פיתחה וייצרה לבד וזכה לשבחים.
המוצר הראשון שמושק הוא האפל ווטש. מדובר בדור החדש של השעון הפופולרי של החברה. סדרה 9 שהיא הסדרה החדשה. הסדרה החדשה עוצבה מחדש עם שבב חדש ומעבד שיהיה מהיר ב-30% מהדור הקודם. החברה שדרגה את חיי הסוללה שיספיקו ליום שלם.
החברה שיפרה את מערך למידת המכונה או נכון יותר ה-AI כך שיתבצע גם באופן מקומי, כלומר ללא צורך לחיבור אינטרנטי או סלולרי וזה אומר תגובות מהירות יותר של סירי. בסדרה החדשה ניתן להתחבר ליותר מכשירים. ניתן יהיה לחפש את האייפון באמצעות השעון.
המסך של השעון שופר וניתן לראות בו בחדות גבוהה יותר ותנאי תאורה שונים. תכונה חדשה ומעניינת היא נקישה באמצעות שתי אצבעות כדי לענות לשיחות טלפון מבלי לגעת במסך השעון בכלל. המצב הזה הוא שמיש כשהיד למעשה תפוסה וניתן להשתמש רק ביד אחת.
מדובר בתכונה מעניינת מאוד של אפל והיא נכנסה לשימוש במשקפי המציאות הרבודה של החברה ונראה כי אפל מנסה להמציא מחדש את הסיגמנט הזה של שימוש בנקישת אצבעות כדי להפעיל את המכשירים שלה או לבצע פעולות בסיסיות באמצעות הפעולה. התכונה תהיה בשימוש החל מעוד חודש.
החברה השיקה צבעים חדשים לשעון הפופולרי שלה. 
אפל השיקה גם את סדרת האולטרה של האפל ווטש. הסדרה הזו אולטרה 2 תאפשר את הפעולות הרגילות של נקישת אצבעות, סירי על בסיס עיבוד מקומי וכן הלאה. הסדרה הזו תכלול אפשרויות חיבור בלוטות' למקורות חיצוניים. הסדרה הזו מאפשרת צלילה לעומקים גדולים יותר של 40 מ"ר והסוללה שלה תוכל להחזיק עד 36 שעות אחרי הטענה אחת.
ועכשיו לאייפון.
האייפון 15 עוצב מחדש עם האי הדינמי שנמצא איפה שהמגרעת המפורסמת של אפל נמצאת. האי הדינמי מאפשר הכוונה בדרכים והוא אמור לספק מידע רחב יותר. המסך של האייפון החדש עבר שידרוג והוא יהיה בהיר פי 2 מהאייפון 14.
האייפון החדש יבוא בשני גדלים של 6.1 אינצ' ו-6.7 אינצ'. האייפון 15 יגיע במגוון רחב יותר של צבעים. האייפון 15 יהיה קשיח יותר ועמיד יותר לאבק ומים. המצלמה שודרגה באייפון הזה כשהמצלמה הראשית תהיה של 48 מגה פיקסלים ויכלול אופציית טלפוטו וייצוב תמונה.
תגיות אייפון | אפל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה