השוק

רשות התחרות תאשר הפעם? סטורנקסט נרכשת ב-200 מיליון שקל

חברת המידע סטורנקסט נרכשת בידי קבוצת משקיעים בראשות וליו בייס, חודשים ספורים לאחר שרשות התחרות מנעה את מכירתה לידיה של קרן פורטיסימו. היקף העסקה - 200 מיליון שקל
מערכת ice | 
עסקים - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
לאחר שרשות התחרות לא אישרה את עסקת הרכישה של חברת המידע סטורנקסט בידי קרן פורטיסימו, היום נודע כי זו הראשונה תימכר לידיה של קבוצת משקיעים בראשותה של וליו בייס, כך לפי כלכליסט. שווי העסקה המדווח הוא כ-200 מיליון שקל וכעת יש להמתין לאישורה של רשות התחרות.
כיום וליוס בייס מחזיקה במניות החברה דרך חברת בת בשם וליו דאטה. קבוצת המשקיעים של וליו בייס בחברה משכה דיבידנדים של 90 מיליון שקל. לצד זאת, יש לציין כי קרן פורטיסימו תמשיך להחזיק ב-24% ממניות סטורנקסט היות שהיקף זה לא דורש את אישורה של רשות התחרות.
כאמור, בחודש פברואר השנה רשות התחרות הודיעה לקרן (שנמצאת בשליטה על חברת סוגת) כי לא תוכל להמשיך הלאה עם רכישתה של סטורנקסט. הסיבה לכך היא העובדה שזו האחרונה מספקת מידע קמעונאי לחברות קמעונאיות ולספקי מזון, לצד שירותים נוספים. 
על כן, אופציית המיזוג העלתה את החשש ליכולת של ספקים המתחרים בסוגת להתחבר למערכת הספקים של סטורנקסט. כמו כן, עלה החשש כי מידע רגיש של המתחרים של סוגת ייחשף בפני הקרן וישפיע על כוחה בשוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה