השוק

סקייליין מוכרת את המלונות בארה"ב ב-255 מיליון דולר, המניה מזנקת

סקייליין השקעות המוחזקת בין היתר ע"י מישורים והכשרת הישוב, יוצאת מארה"ב. העסקה לא כוללת את אתר הנופש Bear Valley שיימכר בעוד כ-20 מיליון דולר
מערכת ice | 
בלייק לאיין מנכ"ל סקייליין (צילום יחצ)
סקייליין השקעות, הנסחרת בבורסה לני"ע בתל אביב ומוחזקת בין היתר ע"י מישורים (כ-52.7%) והכשרת הישוב (26.69%) מדווחת על חתימה על מזכר הבנות למכירת מלונות החברה בארה"ב (למעט אתר הנופש Bear Valley), בתמורה לסכום של 255 מיליון דולר ארה"ב.
הרוכש התחייב להוסיף לתמורה כל סכום נוסף שיושקע במסגרת שיפוץ מלונות רנסנס בקליבלנד ומריוט קורטיארד שמבוצעים בימים אלה, ולשאת בכל החוב הקיים בעקבות השיפוצים.

מחיר המכירה, ככל שתושלם העסקה, משקף הנחה ממוצעת של כ-11% על שווי הנכסים בספרים, אך הצפת ערך משמעותית ביחס למחיר המניה שהונה העצמי של החברה עומד על כ-175% ממחירה. בעקבות ההודעה זינקה מניית החברה ב-22%.
סקייליין מעדכנת במקביל במסגרת ההודעה על התקדמות הסכם הרכישה של פריד את יתרת אחזקותיה בשותפות, ועל התקדמות המו"מ על מכירת אתר הנופש Bear Valley בתמורה לכ-19.5 מיליון דולר (שוויו בספרים כ-18.6 מיליון דולר ארה"ב).
מנכ"ל סקייליין, בלייק לאיין: "שתי העסקאות, במידה ויושלמו, יספקו מזומנים רבים לסקייליין. אם העסקאות ייסגרו, מרבית נכסי החברה יהיו בדמות מזומנים, דבר שצפוי להביא את החברה לשווי קרוב יותר לשוויה בספרים שכיום עומד על כ-175% מעל מחיר המניה הנוכחי שלה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה