השוק

סבן אילבן ממשיכה להשתנות: למה תפסיק לפתוח סניפים בת"א?

רשת סבן אילבן עתידה לפתוח סניפים חדשים והמיקוד יעבור מתל־אביב לערי הפריפריה. אף שלא ידוע עדיין באילו ערים מדובר, ברשת הבינו כי ההצלחות שלה הגיעו דווקא מסניפי רמת השרון ופתח תקווה
מערכת ice |  1
7-Eleven (צילום unsplash)
לאחר התפטרותו של מנכ"ל סבן אילבן, הרשת תפסיק להשיק סניפים חדשים בתל־אביב. לפי דה מרקר, הנהלת הרשת והמנכ"ל החדש שחר פרי הבינו כי המיקוד שלהם צריך לעבור דווקא לערים שנמצאות מחוץ לתל־אביב, ובפרט לערים שבהן יש תמהיל משפחות ברוכות ילדים.
לפי נתוני ההכנסות וההצלחה של הסניפים הקיימים, דווקא אלו שנמצאים מחוץ לתל־אביב (פתח תקווה ורמת השרון) הצליחו יותר. עם זאת, ברשת המשיכו להקים סניפים בעיר המרכזית והבטיחו שהרשת תציע מעט מכל דבר שכבר מוצע וכך תשתלט על השוק. עם זאת, המגוון הרחב שכבר היה קיים בתל־אביב לא משך את הלקוחות לחפש חלופות, ובפרט לא אצל סבן אילבן.
הכנסות החברה בחצי השנה הראשונה שלה בישראל הציגו את הכישלון - רק 6 מיליון שקל. בהתאם למצב, הרשת תשקול כעת לפתוח עוד 4-6 סניפים בערים אחרות שבהן ישנן כאמור יותר משפחות וילדים שיהיו מעוניינים בסוג המוצרים שהרשת מבקשת להציג לצרכנים שלה.
נזכיר כי לאחרונה מנכ"ל הרשת, אבינועם בן-מוחה הגיש את מכתב התפטרותו וטען לחילוקי דעות עם החברה שהביאה ארצה את הרשת - אלקטרה צריכה. בן-מוחה לא היה לבד; גם סמנכ"ל התפעול, דני סולטן, עזב ובחר דווקא את ניהול הרשת החדשה שתביא קבוצת פוקס בשנה הבאה - פרט א-מנז'ה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שלפחות יכינו סלרפי טעים כמו בחול (ל"ת)
    טעים 09/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור