מדדים ומחקרים

חברת KLA בשנה מטורפת: רשמה הכנסות של 10.5 מיליארד דולר

חברת KLA הכריזה על התוצאות הכספיות לשנת 2023 ודיווחה על רווח נטו לפי GAAP של 3.39 מיליארד דולר. עוד רשמה החברה הכנסות בסך 10.5 מיליארד דולר, עם רווח למניה של 24.15 דולר, בדילול מלא, על בסיס GAAP
מערכת ice | 
חברת KLA (צילום חברת KLA)
חברת KLA, המפתחת ומייצרת מערכות בקרה ומדידה לשוק המוליכים-למחצה והמיקרו-אלקטרוניקה, הכריזה היום (ראשון) על התוצאות הכספיות לשנה הפיסקלית 2023. החברה, הנסחרת בנאסד"ק, דיווחה  על רווח נטו לפי GAAP של 3.39 מיליארד דולר. עוד רשמה החברה הכנסות בסך 10.5 מיליארד דולר, עם רווח למניה של 24.15 דולר, בדילול מלא, על בסיס GAAP. 
"תוצאות הרבעון האחרון של KLA עקפו את הצפיות, בזכות השילוב בין שלושה מרכיבים: העושר המוצרי שלנו, מיקוד וייעול תפעולי וצוותים הישגיים. כל אלו יחד הביאו למימוש היעדים שלנו בתקופה מאתגרת" אמר ריק וולאס, נשיא ומנכ"ל KLA.
עוד הוסיף כי "KLA ממשיכה להתמקד במתן מענה לצרכי הלקוחות, ובמקביל מקפידה להשקיע בפיתוח, במטרה לעמוד ביעדים הטכנולוגים שהציבה לעצמה. תוצאות הרבעון הם דוגמה להצלחה המתמשכת של החברה בהשגת היעדים ויצירת ערך משמעותי ללקוחות, לשותפים ולבעלי המניות".
כידוע, חברת KLA מפתחת ציוד ושירותים פורצי דרך עבור תעשיית האלקטרוניקה, המאפשרים חדשנות בתהליכי הייצור. החברה מספקת פתרונות מתקדמים לבקרת תהליכים עבור היצרנים המובילים בעולם בתחומי השבבים, מעגלים משולבים, מארזים מתקדמים, מעגלים מודפסים וצגים שטוחים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה