מינויים

הראל ויזל בשינוי משמעותי: מינה לעצמו סגן חדש בקבוצת פוקס

קבוצת פוקס הודיעה על מינוי משמעותי בשדרה הניהולית של החברה עם קידומו של מייקי בן ארי לתפקיד המשנה למנכ"ל, לצידו של מנכ"ל הקבוצה הראל ויזל
מערכת ice |  4
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי, יחצ)
קבוצת פוקס הודיעה היום (שני) על מינוי משמעותי בשדרה הניהולית של החברה עם קידומו של מייקי בן ארי לתפקיד המשנה למנכ"ל, לצידו של מנכ"ל הקבוצה הראל ויזל
מייקי בן ארי בן ה-38 הוא נשוי פלוס שני ילדים. בן ארי הינו בעל תואר ראשון במשפטים ותואר ראשון במנהל עסקים מאוניברסיטת רייכמן. נוסף על כך, מייקי בן ארי הוא איש צבא בחסד ומשמש כיום כסגן אלוף במילואים, כאשר הוא שירת 13 שנה בסיירת מטכ"ל. 
בשש השנים האחרונות שימש מייקי בן ארי כסמנכ"ל פיתוח עסקי וחדשנות בקבוצת פוקס שבבעלותו של הראל ויזל, ולפני כן שימש כראש מטה הקבוצה. במסגרת תפקידיו הוביל מהלכים עסקיים משמעותיים ביניהם הקמת מערך זרוע החדשנות – FOX LABS המאתרת סטארט אפים בתחום הריטייל טק בארץ ובעולם, מטמיעה אותן במותגי הקבוצה הרלוונטיים ומבצעת השקעות אסטרטגיות בטכנולוגיות.
מייקי בן ארי (צילום: תומר יעקובסון)
במסגרת תפקידו כמשנה למנכ"ל הראל ויזל, בן ארי יהיה אמון על הפעילויות של שילב, ג'מבו יוון, אמריקן איגל וארי ישראל ואירופה, סאקס ו-PRET A MANGER.
הראל ויזל, מנכ"ל קבוצת פוקס, מסר אחרי מינויו של מייקי בן ארי: "מייקי הינו חלק בלתי נפרד מצמיחתה והתפתחותה של הקבוצה, פועלו בשנים האחרונות תרמו באופן משמעותי להצלחתה וקידומו היום מהווה מהלך טבעי ונכון. מייקי מצטרף לשורה של מנהלים מובילים שצמחו בחברה לאורך השנים, ואני גאה על כך שרבים מהם הולכים איתנו דרך ארוכה ומשמעותית".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא קונים מפוקס/ויזל
    אחד העם 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למען הדמוקרטיה…
    סגור
  • 2.
    מי יקנה מכם?
    טל 08/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לעולם לא אכנס לשום חנות ששייכת לרשת הזו .. הראל ויזל הוא עוכר ישראל ושונא מזרחיים .עשק סטודנטית מסכנה שעבדה אצלו ברשת והתחמק מתשלום פיצויים של 6000 ש"ח ולא היה מוכן לשלם לה למרות שידע שהיא צודקת .. ולכן הוא ישלם על כף כפול אלפי אלפים . כי ששת אלפים ש"ח היו הרבה מאד בשביל סטודנטית עם שכר דירה .
    סגור
  • אני קונה ורוב האנשים בישראל קונים. (ל"ת)
    אסולין 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הראל ויזל תמות מסרטן אמן ! (ל"ת)
    אסף 08/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור