השוק

קרפור עוברת לרשות הפלסטינית? הסניפים החדשים של הרשת נחשפים

סניפים חדשים שייפתחו דווקא במזרח ירושלים ובערים הערביות בתוך יהודה ושומרון. הסכם נחתם עם מסלמני גרופ, מגדולי היזמים ברשות הפלסטינית, שצפוי להביא את קרפור בשורה של סניפים לצרכן הפלסטיני
מערכת ice |  2
רשת קרפור (צילום shutterstock, vecteezy)
אחרי שלא כל כך הצליחה להביא בשורה צרכנית ולשבור את המחירים בישראל, אולי רשת קרפור הצרפתית תצליח לעשות זאת דווקא ברשות הפלסטינית. ענקית הקמעונאות תמכור זיכיון לפתיחת חנויות חדשות בישראל, אבל ממש לא בערים שחשבתם שחסר.
על פי הדיווח בדה מרקר, הפעם מדובר בסניפים חדשים שייפתחו דווקא במזרח ירושלים ובערים הערביות בתוך יהודה ושומרון. הסכם נחתם עם מסלמני גרופ, מגדולי היזמים ברשות הפלסטינית, שצפוי להביא את קרפור בשורה של סניפים לצרכן הפלסטיני.

מסלמני גרופ, של איש העסקים עמאר מסלמני. ידועה ביכולתיה בייבוא והפצה של מוצרים מעולם המזון, לישראלים ופלסטינים גם יחד. החברה משווקת בישראל את המותגים של כלי מטבח, כמו פיירקס וטפאל. ב–2017 רכשה הקבוצה את רשת לגעת באוכל עבור 7 מיליון שקל והיא גם עוסקת בייבוא מקביל של מוצרי חשמל.
קרפור סובלת מלא מעט ביקורת מאז שנכנסה לישראל, החברה זוכה ליחס שונה מלקוחותיה בעולם הערבי, כאשר לה סניפים בירדן, בלבנון ובמצרים. ההשקה בישראל עוררה שם הדים וכנראה שכדי להרגיע את הגזרה הוחלט על המהלך המפתיע שישראלים רבים יראו גם כן בצורה לא טובה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דעה
    לירון 08/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בושה וחרפה, למה הם לא רוצים בהתנחלויות? זה שלנו, הכל שלנו מתקופת הממלכה, אנטישמים קרפור
    סגור
  • 1.
    יש גם ערים ומועצות יהודיות ביהודה ובשומרון
    אדווה 08/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נשמח לקבל את עמדת הרשת ביחס אליהן!
    סגור